Kerron nyt muuten vain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mutta äsken pankista soitti mulle ja kysyi olisiko tarvetta tulla keskustelemaan raha-asioista ja olenko tyytyväinen pankkiin.

Kun vastasin, että ei ole tarvetta, kun olen tuloton ja joo, olen tyytyväinen, kuulosti siltä, kuin olisi hymyillyt epäuskoisena, siis olen vapaalla tai jotain sanoi se virkailija. Ihan kuin ei olisi ymmärtänyt. Joo, en viitsinyt selittää.

En saa mitään mistään kun olen työtön, miehen tulojen takia. Ei oikein tunnu järkevältä mennä keskustelemaan raha-asioista.

On kai tuossa huumoriakin jos sen vaan jaksaa siitä nähdä.

Mulle on sieltä tyrkyttäneet visakorttia aika monta kertaa varmaan neljästi ja olen joka kerta sanonu fiksusti et mun tulot ei ole säännölliset joten ette sitä kuitenkaan mulle myönnä... Se on kumma et niillä ei ole sellasta infoa systeemiin laittaa et "tästä ja tästä asiasta on jo henkilöä lähestytty...."

No mulle ei oo kukaan soitellut. No kerran tarjosivat visa-korttia, mutta ei ollut mulla sillon työpaikkaa niin peruivat lupauksensa. Miehen kortille olisin saanut rinnakkaiskortin, mutta sanoin että jos en itse saa, niin olenpa ilman :) Ei oo vieläkään visaa, vaikka työpaikka ja palkkatulot onkin. Luotolla en osta, niin pula ei oo.