Kerro

  • Viestiketjun aloittaja Fantasia
  • Ensimmäinen viesti
kuka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2005 klo 14:51 Fantasia kirjoitti:
Kerro joku seksifantasiasi tai kenen haluaisit rakastella?
olen parikymppinen opiskelija ja haluaisin kovasti yhteisiä seksihetkiä 65-vuotiaan professorini kanssa. Hän on kuulemma jotain sukua Frederikille ja sen kyllä uskon. Sama karisma ja komeus huokuu molemmista. Haaveilen myös seksistä Frederikin kanssa.
 
Raili
siis ihan oikeesti, jos nyt pitäs jonkun muun ku oman miehen kans rakastella, nii varmaan jättäisin väliin. Ei tosiaan tuu ketään mieleen äkkiseltään.
Ehkä se ois joku ihan tavallinen naapurin hyvännäköinen mies! :D
 
hmm.. hyvä kysymys.. ehkäpä tää mun "tunnustus" kuuluu tähän osioon..

Mun mieheni veli.. hän on mua useemman vuoden nuorempi.. hälläkin oma perhe.. ja tosi elämässä en todellakaan tekis mitään.. mut silti olen huomannu että meidän välillä on aina ollu sitä jotain... kemiaa.. kummaa veto voimaa.. en sit tiiä mitä? mut meilä synkkaa kaikin puolin jutut ja aatteet ja pikku flirtin olen huomannu lentävän meidän välillä vuosien ajan..

joskus olen herkutellut ajatuksella seksistä hänen kanssaan.. *nam* ja useasti kun peuhaan mieheni kanssa, huomaan kuvittelevani tämän hänen veljensä sinne lakanoiden väliin.. *grrrr*

joskus herkuttelen myös ajatuksella siitä.. mitä tapahtuis jos olisimme jossain ihan kahestaan.. ilman pelkoa että kukaan pystyis meitä yllättämään.. *nam..nam..nam*

*jää herkutteleen* :p
 
Opa Opa
Puistossa olevan miehen kanssa...silmäpeliä käydään kovasti ja on sanatonta vetovoimaa...hän on niin jumalaisen hyvännäköinen ja melkein pyörryn hänen tuoksustaan....ihana mies...jos...jos...jos....huhu..sillei.
 
Nainen
Unelmoin usein rakastellessa tai masturboidessa ryhmäseksistä, jossa rakastelen miehen kanssa tai otan suuhun ja samalla joku panee minua takaapäin.. Yleensä miehet ovat mustia tai poliiseja ja joku myös katselee meitä ja tyydyttää itseään samalla.. Joskus kuvittelen katselevani pariskuntaa tai useampia ihmisiä rakastelemassa.. Haaveilen pääseväni stripparinäytökseen, jossa on myös seksiä ja voi samalla tyydyttää itseään ja seurata kun muutkin tekevät sitä tai rakastelevat.. Aaah, nautintoa..
 
  • Tykkää
Reactions: Luigi69
olipa joku toinenkin joka himoitsee miehensä veljeä. näen tosi ihania uniakin hänestä ja pettymys koittaa kun herään! hän on pari vuotta nuorempi ja avioitumassa joulukuussa mutta vielä hyvin flirtti toimii!!
 

Yhteistyössä