Kerro

  • Viestiketjun aloittaja Fantasia
  • Ensimmäinen viesti
kuka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2005 klo 14:51 Fantasia kirjoitti:
Kerro joku seksifantasiasi tai kenen haluaisit rakastella?
olen parikymppinen opiskelija ja haluaisin kovasti yhteisiä seksihetkiä 65-vuotiaan professorini kanssa. Hän on kuulemma jotain sukua Frederikille ja sen kyllä uskon. Sama karisma ja komeus huokuu molemmista. Haaveilen myös seksistä Frederikin kanssa.
 
Raili
siis ihan oikeesti, jos nyt pitäs jonkun muun ku oman miehen kans rakastella, nii varmaan jättäisin väliin. Ei tosiaan tuu ketään mieleen äkkiseltään.
Ehkä se ois joku ihan tavallinen naapurin hyvännäköinen mies! :D
 
hmm.. hyvä kysymys.. ehkäpä tää mun "tunnustus" kuuluu tähän osioon..

Mun mieheni veli.. hän on mua useemman vuoden nuorempi.. hälläkin oma perhe.. ja tosi elämässä en todellakaan tekis mitään.. mut silti olen huomannu että meidän välillä on aina ollu sitä jotain... kemiaa.. kummaa veto voimaa.. en sit tiiä mitä? mut meilä synkkaa kaikin puolin jutut ja aatteet ja pikku flirtin olen huomannu lentävän meidän välillä vuosien ajan..

joskus olen herkutellut ajatuksella seksistä hänen kanssaan.. *nam* ja useasti kun peuhaan mieheni kanssa, huomaan kuvittelevani tämän hänen veljensä sinne lakanoiden väliin.. *grrrr*

joskus herkuttelen myös ajatuksella siitä.. mitä tapahtuis jos olisimme jossain ihan kahestaan.. ilman pelkoa että kukaan pystyis meitä yllättämään.. *nam..nam..nam*

*jää herkutteleen* :p
 
Opa Opa
Puistossa olevan miehen kanssa...silmäpeliä käydään kovasti ja on sanatonta vetovoimaa...hän on niin jumalaisen hyvännäköinen ja melkein pyörryn hänen tuoksustaan....ihana mies...jos...jos...jos....huhu..sillei.
 
Nainen