No eihän tuosta vegaanisesta ravinnosta saa edes kaikkea mitä ihminen tarvitsee. En toivo, että tällaista vaarallista trendiä levitellään yhtään.Täällä kysyttiin vinkkejä vegaanisiin ruokiin ja taas tulee Lispetit sun muut paasaamaan omia näkemyksiään! Mitä ihmettä?
Tottakai monet sekasyöjät syö liikaa aiheuttaen lisääntynyttä diabeettesta. Tässä ketjussa keskustellaan kuitenki 100%:tin vegaaneista. Kasvikset on hyviä varsinkin juurekset maistuu meikäläiselle unohtamatta kalaa. lihaa ja muita eläinperäisiä tuotteita. Moni vegaani perustelee vegaanioden sillä, että eläin pitää lopettaa jotta sen voi syödä. Olishan se hienoa jos kaikki eläinlajit eläisi niin ettei toisia tarvitsisi syödä. Mutta kun elämän järjestys ei mahdollista tällaista elämää, niin minkäs voit?Se, mitä minä olen seurannut, niin he huolehtivat terveydestään paljon paremmin kuin sellainen keskiverto sekasyöjä, joka ei juuri tärkeitä vitamiineja, kuituja, hivenaineita ym. saa ravinnostaan.
Manteli on syötävä jauheena. Ja silti pureskeltava hyvin.
puolikas on päivän hiilariannosBanaani? Siis banaani? Mitä se tuolla tekee? BANAANI????
Onko fosfaattia siinä?Fazer Aito maustamaton ruokafraiche. Vegaanista juustoa en ole käyttänyt joten en tiedä nimeä.
Kaliumia siitäBanaani? Siis banaani? Mitä se tuolla tekee? BANAANI????
Ei ne usko kuitenkaan
Oletko ihan varma että kananmuna on absolutely no no?
Saisit siitä NIIIIN paljon!
Kokeile niitä luomuja mitkä ei ole vitaminoitujaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija p ost: 34166843:Tavallaan on hassua, että jotkut välttelevät tiettyjä ruoka-aineita aatteellisista ja ideologisista syistä. Vastaavasti on meitä, jotka emme voi terveydellisistä syistä käyttää esim maitotuotteita vaikka haluaisimme. Tasan ei käy terveydenlahjat.
Koskenlaskijaa en käytä ikinä kun siinä on ke sulatesuolat jotka estää ravinteiden imeytymisenIhan tosi? Mä en ole ikinä laittanut. Tosin laitan nykyään reilusti koskenlaskijaa, joten vegaaninen ei minun kesäkeitto ole. Mutta kananmunaa en ole ikinä laittanut.
Mut lääkkeistä et pääse eroon missään vaiheessa!Vegaanit tulee aiheuttamaan ylimääräistä terveyshoito kustannusta yhteiskunnalle jotka rahoitetaan veroilla.
Minäki olen yksi veronmaksaja ja tätä kautta terveydenhoito kulujen maksaja. Koskettaa siis minuakin, mitä terveempi kansa sen parempi.
Kyllä enemmän kustannuksi aiheuttaa ne, jotka syövät koko kesän makkaraa ja juovat olutta päälle. Verisuonet paukkuu ja suolaa tulee ihan hiton paljon, kun vedetään joka päivä grillattua käristettä.Vegaanit tulee aiheuttamaan ylimääräistä terveyshoito kustannusta yhteiskunnalle jotka rahoitetaan veroilla.
Minäki olen yksi veronmaksaja ja tätä kautta terveydenhoito kulujen maksaja. Koskettaa siis minuakin, mitä terveempi kansa sen parempi.
Kyllä enemmän kustannuksi aiheuttaa ne, jotka syövät koko kesän makkaraa ja juovat olutta päälle. Verisuonet paukkuu ja suolaa tulee ihan hiton paljon, kun vedetään joka päivä grillattua käristettä.
Sekä karsinogeenit joita muodostuu grillattaessa.Kyllä enemmän kustannuksi aiheuttaa ne, jotka syövät koko kesän makkaraa ja juovat olutta päälle. Verisuonet paukkuu ja suolaa tulee ihan hiton paljon, kun vedetään joka päivä grillattua käristettä.
Täytyy olla luomuaEntäs pavut, kikherneet, linssit, pähkinät.
No ei ikinä noinVoit korvata banaanin kahdella kananmunalla eli on korvike.
Ovat luomua vasta sitten kun olet ne ihan itse kasvattanut.Täytyy olla luomua
No niitä kuitenkin valvotaan. Muita ei ehkä koskaan. Mut eu:ssa tarkastellaan vain 10 vuoden niiden tuloksiaOvat luoma vasta sitten kun olet ne ihan itse kasvattanut.
En ole kokeillut mut tarttuuko pannuun?Monet margariinit on ilman mitään eläintä ja niissä voi paistaa ym.
varmaan ne sisältää kaikenlaista epäterveellistä töhnää, se on totta.
Margariini on vihoviimeinen rasva mitä kannattaa käyttää.. Millainen pannu? Teflonit (en suosittele näitä, myrkyllisiä) ei tarvii mitään, ruostumaton teräs kaipaa tilkan vettä ja oikee lämpötila, ei oo pakko laittaa rasvaa paistaessa. Valurautaa en oo ite käyttäny juuri niin en osaa sanoo siitäEn ole kokeillut mut tarttuuko pannuun?
..mut eihän vegaani voi syödä kananmunaa?Voit korvata banaanin kahdella kananmunalla eli on korvike.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat