Kerro yhdenillan jutuistasi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lissu

Vieras
Miten tapasitte? Olitteko kännissä? Mitä teitte? Miten "erositte"? jne. Kerro kaikkea mahdollista ja varsinkin kaikki hauskat sattumukset ja mokat on mukavia luettavia. Tai sitten tosi rohkeat, hurjat ja jännät tarinat...

Itse olen harrastanut useita yhdenilanjuttuja. Kerran sovimme miehen kanssa lyhyen nettituttavuuden jälkeen tapaavamme luonani. En siis tuntenut miestä entuudestaan milläänlaillla. Mies sitten pikimmiten tuli luokseni, toi viinipullon ja kysyi "tekeekö sinulla nyt mieli sitä seksiä"? No sanoin, että katsotaan miten tässä nyt käy ettei sitä ihan heti voi varmaksi sanoa ja mies ehdotti, että siirrytään makuuhuoneeseen ottamaan asiasta selvää. Mies oli tosi ujon ja sellaisen kokemattoman oloinen ja jännitti ihan hirveenä. Päätin kuitenkin siinä tilanteessa, että no menen sinne makkariin, mutta en tosiaan elätellyt kovin suuria toiveita miehen suhteen. Mies riisui omat housut pois ja kysyi "haluanko ottaa siltä suihin"...no sanoin että en niin mies sanoi että no "tehdään sitten vain yhdyntää"....ei helvetti :) No sitten se hinkkasi hetken omaa (tosi pientä) kaluaan ja sanoi, että "laittaa sen nyt sitten sisälle". Olin niin sokaistunut ja järkyttynyt etten saanut sanaa suustani. No mies sitten yritti ja yritti ja muna ei menny sisään millään. Sanoin sille, että yrität väärään kohtaan, että pillunreikä ei ole siellä ja mies sanoi tietävänsä mitä tekee. No voi helvetti se pani tai oikeastaan hinkkasi aikansa huulien väliin tuohon virtsarakon kohdalle ja laukesi. Kiitti tosi hyvästä seksistä ja pyysi voitaisiinko tavata uudestaan. No ei sitten tavattu....ei helvetti millainen urpo....kyllähän olen tuolle tapaukselle tässä vuosien varrella nauranut....:):):):):)

Alkuperäinen kirjoittaja fgdg:
Jestas mikä uros :D

Niinpä! :laugh: :laugh:

Olikohan tuo mies sellaasen kuuluisan katkiksen omistaja. :whistle: Mulla on tullut pari katkista vastaan. Onneksi toinen niistä miehistä osas korjata tämän "puutteensa" muulla tavoin. :whistle: :p

:D Mie olen koko päivän oottanu, että saan laittaa lapset nukkuun ja saadaan sextata ja kiitti sun jutun mulla pyörii mielessä tieten vaan pieni munainen hintelä sexihullu outo ukko:D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Olikohan tuo mies sellaasen kuuluisan katkiksen omistaja. :whistle: Mulla on tullut pari katkista vastaan. Onneksi toinen niistä miehistä osas korjata tämän "puutteensa" muulla tavoin. :whistle: :p

Tuolla oli totisesti katkis...hyi helvetti :) Tämä ei kyllä osannu ei sitten yhtään mitään! :)

Mulla ois monia muitakin tarinoita kerrottavana :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Tuolla oli totisesti katkis...hyi helvetti :) Tämä ei kyllä osannu ei sitten yhtään mitään! :)

Mulla ois monia muitakin tarinoita kerrottavana :)

Mulla ois kyllä aikaa :D ilta on pilalla jo muutenkin...

eräs vaikutti tosi mukavalta tyypiltä, huumori osui yksiin jne. noh, samaan osoitteeseen jatkui matka ja kun päästiin itse asiaan, rupee tyyppi jauhamaan entisestä akastaan. "se tykkäs kun tein näin ja näin, tuntuuko sinusta hyvältä?" ja siis ihan non-stoppina tätä. puin sitten vaatteita myöhemmin päälle ja tyyppi kysyy että "eihän sua haittaa kun puhun entisestä?" :)

:laugh:

Hahahah! On kyllä oikee pääsiäisen piristys toi kummallinen katkisukko.

Itse en oo juuri yhdenillan juttuja harrastanu (yhtä yhdenillan juttua yritin, mutta siitä tulikin sitten avomies kahdeksi vuodeksi). Tulee kuitenkin mieleen yksi hauska juttu, kun lähdin kerran baarista jonkun todella erikoisen miehen mukaan. Itse olin n. 20 v ja mies lähemmäs 30, oikeen TODELLA rentun näköinen, siis pitkä tukka, pipo, roikkuvat farkut jne. En vieläkään tiiä miks lähin sen mukaan, me vaan vittuiltiin toisillemme ja se vittuilu oli aika hauskaa, sikspä kai. :D Ja ehkä yritin vähän todistaa että olen myös fiksu ja hauska, kun se mies tais pitää mua jonain nättinä ja tyhmänä kiiltokuvatyttönä.

No lähin sit sen luo valomerkin jälkeen. sillä oli sit joku suht hikinen yksiö. Se paisto mulle pizzaa ja näytti Frasierin vanhoja jaksoja telkkarista (mä en ees tykkää Frasierista) ja soitti musaa kun luettelin mistä tykkään. Ilmotin sille jo baarissa kyllä että en sit todellakaan aio panna sen kanssa. Joskus kuuden aikoihin aamulla ilmotin sitte et haluan nukkua, menin sen sänkyyn ja se sitte jäi sohvalle nukkumaan. Ja parin tunnin päästä heräsin, keräsin kimpsuni ja kampsuni ja hiippailin pois. Kummallinen kokemus se ainakin oli, jos ei muuta. :D

Mulla oli yks mies sellaanen joka hän sanoi ennen vaatteitten riisumista, että hänellä on aika iso että haluanko nähdä sen ensin. No sanoin, että joo... Mies sitten näytti ja mun piti melkeen purra kieleen etten sano "eihän tuo mikään iso ole". Ei siis mikään älyttömän pienikään ollut, mutta ehkä keskivertoa pienempi.

Mutta vähän oon jälkeenpäin naureskellu tuolle "mulla on aika iso..." :D

Mun ainokaisella yhdenillan jutulla oli ihan tajuttoman ohut "varustus" Pituus ihan normaali, mutta paksuus jotain kuulakärkikynän luokkaa, hiukkasen huolestutti, että miten kortsu pysyy päällä...

Lähdin yhden kaverin kautta tuntemani miehen matkaan baarista, oikein hyvännäköinen, fiksu ja mukava mies. Sänkyyn mentiin melko lailla suoraan ovelta ja ryhdyttiin toimeen. Mies huusi kuin vieras sika koko aktin ajan :xmas: "Aijaijaijaijaaaaa ooooooo uuuuuu anna panna vittu aaaaaa..." Ihan järkyttävä meteli ja totaalinen turn-off mulle. Pyysin käyttämään vähän pienempää ääntä ja hetkeksi mies hiljenikin, mutta takaapäin tullessaan alkoi kovaääninen kiroilu jälleen. Hirveän rynkytyksen tahtiin "vittu! Vittu saatana! Aa perkele!!" :$

Jäi sitten siihen yhteen kertaan :whistle:

Mulla oli yks mies sellaanen joka hän sanoi ennen vaatteitten riisumista, että hänellä on aika iso että haluanko nähdä sen ensin. No sanoin, että joo... Mies sitten näytti ja mun piti melkeen purra kieleen etten sano "eihän tuo mikään iso ole". Ei siis mikään älyttömän pienikään ollut, mutta ehkä keskivertoa pienempi.

Mutta vähän oon jälkeenpäin naureskellu tuolle "mulla on aika iso..." :D

juu, näin on käynyt. Kysyin valmiiksi jo ravintelissa, että onko sulla iso. 'On se aika paksu', oli vastaus. Ja kissanviikset se mikään paksu ollut. Ohuemmanpuoleinen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Lähdin yhden kaverin kautta tuntemani miehen matkaan baarista, oikein hyvännäköinen, fiksu ja mukava mies. Sänkyyn mentiin melko lailla suoraan ovelta ja ryhdyttiin toimeen. Mies huusi kuin vieras sika koko aktin ajan :xmas: "Aijaijaijaijaaaaa ooooooo uuuuuu anna panna vittu aaaaaa..." Ihan järkyttävä meteli ja totaalinen turn-off mulle. Pyysin käyttämään vähän pienempää ääntä ja hetkeksi mies hiljenikin, mutta takaapäin tullessaan alkoi kovaääninen kiroilu jälleen. Hirveän rynkytyksen tahtiin "vittu! Vittu saatana! Aa perkele!!" :$

Jäi sitten siihen yhteen kertaan :whistle:

tämäkin tuttua :) . eräs kiroili koko ajan pannessaan. 'Vittu, vittu saatana aah saatana... vittu aaah vittu. ' hyvä oli panemaan kiroilusta huolimatta ja naitiin silloin tällöin kuukausia.

Baari illan jälkeen olin kotimatkalla kävellen ja tapasin itteäni nuoremmn miehen. Juteltiin, ett kävellään samaa matkaa, kun samaan suuntaan ollaan menossa. No siinä sitten alkoi jotenkin kummasti himot hyrräämään ja päädyttiin eka suuteleman yhelle "muurille" ja siitä sitten jatkettiin kirjaston kellarin portaille piiloon harrastamaan seksiä. Pikaset takkaapäin panot portailla ja sitten kotimatka jatkui =) Heipat ja hyvää yötä sanottiin hyvillä mielin =)

Mä lähdin baarista jonkun reissutyöläisen kans hotellihuoneeseen (aika tuiskeessa oltiin). Kun siinä sitten jo hommailtiin, huomasin että ei ollakaan yksin. huoneessa nukkui joku pitkätukkaäijä. Kun siinä kuiskasin, että kuka toi on niin selvis että se on mun panon työkaveri. Ei onneksi herännyt, kai, mutta oli jotenkin karmiva kokemus.

Niin hipsin aika pian jotain hotellin sivuportaita pitkin ulos ja kotia, kun en respan ohi kehdannut mennä

Harrastelin noita yhdenyön juttuja paaaljonkin parikymppisenä, eli ennen kuin avioiduin. Ihan hirveitä muistoja, useimmat. Yks tyyppi kerjäsi ja kerjäsi, hauskutti ja osti drinkkejä koko illan, ja sitten ihan päissäni suostuin tän tyypin asunnolle. No eipä ollut hääppönen hoito, mutta just kun oltiin kunnolla aktissa niin ovella alkaa rymistäminen ja "Jarkko perkele, avaa se ovi, Jarkko vittu kuka siellä on, Jarkko tuu avaa!!!" Ja ihan älytön oven potkiminen ja kirkuminen. Mä kysyin Jarkolta, että kukas toi on, ja tää vaan ähisi että kihlattu ja eikun lopetettiin rauhassa akti. Muija väsyi oven renkuttamiseen ja lönkytteli kotiinsa, ja Jarkko vielä saatto mutkin himaan. Ikinä en sitten tiennyt miten niille kävi...

Yhteistyössä