L
Lissu
Vieras
Miten tapasitte? Olitteko kännissä? Mitä teitte? Miten "erositte"? jne. Kerro kaikkea mahdollista ja varsinkin kaikki hauskat sattumukset ja mokat on mukavia luettavia. Tai sitten tosi rohkeat, hurjat ja jännät tarinat...
Itse olen harrastanut useita yhdenilanjuttuja. Kerran sovimme miehen kanssa lyhyen nettituttavuuden jälkeen tapaavamme luonani. En siis tuntenut miestä entuudestaan milläänlaillla. Mies sitten pikimmiten tuli luokseni, toi viinipullon ja kysyi "tekeekö sinulla nyt mieli sitä seksiä"? No sanoin, että katsotaan miten tässä nyt käy ettei sitä ihan heti voi varmaksi sanoa ja mies ehdotti, että siirrytään makuuhuoneeseen ottamaan asiasta selvää. Mies oli tosi ujon ja sellaisen kokemattoman oloinen ja jännitti ihan hirveenä. Päätin kuitenkin siinä tilanteessa, että no menen sinne makkariin, mutta en tosiaan elätellyt kovin suuria toiveita miehen suhteen. Mies riisui omat housut pois ja kysyi "haluanko ottaa siltä suihin"...no sanoin että en niin mies sanoi että no "tehdään sitten vain yhdyntää"....ei helvetti
No sitten se hinkkasi hetken omaa (tosi pientä) kaluaan ja sanoi, että "laittaa sen nyt sitten sisälle". Olin niin sokaistunut ja järkyttynyt etten saanut sanaa suustani. No mies sitten yritti ja yritti ja muna ei menny sisään millään. Sanoin sille, että yrität väärään kohtaan, että pillunreikä ei ole siellä ja mies sanoi tietävänsä mitä tekee. No voi helvetti se pani tai oikeastaan hinkkasi aikansa huulien väliin tuohon virtsarakon kohdalle ja laukesi. Kiitti tosi hyvästä seksistä ja pyysi voitaisiinko tavata uudestaan. No ei sitten tavattu....ei helvetti millainen urpo....kyllähän olen tuolle tapaukselle tässä vuosien varrella nauranut....

Itse olen harrastanut useita yhdenilanjuttuja. Kerran sovimme miehen kanssa lyhyen nettituttavuuden jälkeen tapaavamme luonani. En siis tuntenut miestä entuudestaan milläänlaillla. Mies sitten pikimmiten tuli luokseni, toi viinipullon ja kysyi "tekeekö sinulla nyt mieli sitä seksiä"? No sanoin, että katsotaan miten tässä nyt käy ettei sitä ihan heti voi varmaksi sanoa ja mies ehdotti, että siirrytään makuuhuoneeseen ottamaan asiasta selvää. Mies oli tosi ujon ja sellaisen kokemattoman oloinen ja jännitti ihan hirveenä. Päätin kuitenkin siinä tilanteessa, että no menen sinne makkariin, mutta en tosiaan elätellyt kovin suuria toiveita miehen suhteen. Mies riisui omat housut pois ja kysyi "haluanko ottaa siltä suihin"...no sanoin että en niin mies sanoi että no "tehdään sitten vain yhdyntää"....ei helvetti