Kerro sun tämän päivän ruoat/syömiset?

• Viestiketjun aloittaja Missinn
  • Ensimmäinen viesti
Missinn
Mitä olet syönyt ja tulet vielä syömään tänään?

Mulla:

aamu -> 2 viip. ruispalaa joissa oivariini, suolaliha, paimenpoikajuusto+tuorekurkkua & kahvia kupillinen
lounas -> jauheliha-juusto-pekoni-pastaa+vettä
kahvihetki -> kupillinen kahvia ja 2 mansikkavohvelikeksiä
tulee vielä olemaan:

päivällinen -> samaista pastaa kuin lounaalla suurella todennäköisyydellä ellen sitten innostu pizzaa vääntämään (epätodennäköistä kun laiskottaa)
iltapala -> varmaan samaa leipää lisukkeineen kuin aamulla plus omppu

saattanee olla kyllä että menen kaupassa herkkuhyllylle ja ostan herkkua. suklaata ja hopeetoffeeta tekis mieli.

"tiina"
[QUOTE="tiina";30727063]Aamulla vettä ja lasi appelsiinimehua, lounas sushia muutama "palanen".[/QUOTE]

Niin en vielä tiedä mitä ilaruoaksi, ja välipalaksi varmaan luonnonjogurttia lasillinen.

Töissä päivän aikana söin yhden purkin maitorahkaa, banaanin, porkkanasämpylän ja vielä palan kaurasämpylääkin. Join vettä ja kahvia. Kunhan lapset saan haettua hoidosta, niin ruuanlaittoon. En tosin tiedä vielä et mitä.

Vie ras
Aamulla kaksi kuppia kahvia ja kolmen munan munakas.
Lounaalla salaatti kanalla
Kohta kahvia
Päivälliseksi on kasvissosekeittoa raejuustolla
Ja illalla varmaan kaurasämpylä täytteillä.

näintänään
Aamulla mysliä, paljon omenanpaloja ja soijamaitoa sekä kahvia pari kuppia
Lounaaksi linssi-bataattikeittoa
Välipalalla kahvia ja kauraleipää sekä rusinoita ja pähkinöitä
Päivälliseksi aikuisille jotain ruusukaaleista ja tofusta, lapsille muikkuja
Illalla ehkä leipää ja hedelmää

mirellia
aamulla kaurapuuroa lautasellinen raejuuston kera ja 2 ruispalaa joiden päällä beceliä ja oltermannia
lounaaksi tonnikalasalaatti
välipalaksi banaani ja viili
päivälliseksi paahdettuja vihanneksia

"yks vaan"
aamulla: kaura/rusi puuroo ja kahvia
Lounas: tonnikala tomaattikastiketta ja kasviksia
sit taas kahvia
välipala: rahkaa ja marjoja
ja sit jos jaksan ni päivälliseks pulled porkia varmaan tortillojen kera
ja iltapalaksi taas rahkaa ja marjoja
ja paaaljon vettä päivän aikana

Nap
Aamulla puolen desiä kahvia mustana ja pieni pala pannukakkua omenahillolla (piti jotain väkisin koittaa syödä että sai lääkkeet otettua).
Äskön maistelin vähän persikka-vadelmajugurttia. Ja tietenkin vettä joku litran verran mennyt.

Jostain syystä lääkkeet nyt aiheuttanu pahoinvointia (noita jo jokusen kuukauden syönyt niin tottunut jo, mutta nyt joku mättää), niin ei tee mieli mitään edes yrittää syödä, hyvä kun tota vettä saa tilkan kerrallaan alas :x

vuorotyö
Just join mukin kahvia ja söin 2 viipaletta kotona leivottua hiivaleipää. Illalla ehkä jtn. Yövuoron jälkeen on aina tämmöstä "puolivaloilla ja huonolla ruualla". Huomenna paremmin.

Aamupala: kahvipirtelö ja vettä
Lounas : raakoja juureksia n 1/2 dl, naturdiet suklaabanaanismoothie,vettä
Päiväkahvi + pari raakasuklaapalaa
Päivällinen: pieni annos salaattia tai juureksia sekä joku nutrilettin pirtelö tai patukka ja vettä
Iltapala: salaattikuppeja,täytteenä juureksia ja salaattia, 1 broilerileikkele, sweetchilikastiketta ja 3% salaattijuustoa

Viimeksi muokattu:
Haavis
Aamupala: Puuroa mustikoilla ja raejuustolla
Lounaaksi: Nuudeleita vihannessuikaleilla ja katkiksilla
Välipala: banaani, manteleita ja maust. jogurttia
Päivällinen: Pottumuusia, uunilohta ja aurinkokasviksia
Iltapala: Täysjyvämuroja, päärynä ja manteleita (ja tietenki maitoa)

Laitetaampa samaan kysymys: Syönkö jotenki liian vähän? Oon rv 30+1 ja mun paino laskee. Mikä ei tietenkään oo huono homma kun olen jo valmiiksi ylipainoinen mutta mietin mitä neuvolassa sanovat. Tähän mennessä painoa kuitekin tullut ns. normaali määrä mutta nyt jostain syystä vain laskee...

"Anne"
Aamupalaksi oli pelkkää kaurapuuroa, marjat ja raejuusto unohtui mieheltä kauppaan.
Lounaaksi tomaattimozarellasalaattia ja pala leipää
Päivälliseksi teen kanakeittoa
Iltapalaksi syön varmaan omenoita ja dippiä.

"kirva"
Aamupala: Puuroa mustikoilla ja raejuustolla
Lounaaksi: Nuudeleita vihannessuikaleilla ja katkiksilla
Välipala: banaani, manteleita ja maust. jogurttia
Päivällinen: Pottumuusia, uunilohta ja aurinkokasviksia
Iltapala: Täysjyvämuroja, päärynä ja manteleita (ja tietenki maitoa)

Laitetaampa samaan kysymys: Syönkö jotenki liian vähän? Oon rv 30+1 ja mun paino laskee. Mikä ei tietenkään oo huono homma kun olen jo valmiiksi ylipainoinen mutta mietin mitä neuvolassa sanovat. Tähän mennessä painoa kuitekin tullut ns. normaali määrä mutta nyt jostain syystä vain laskee...
Ei se taida haitata, jos paino laskee, jos sulla on ylipainoa. Voi olla, kun vauva kasvaa nyt oikein kunnolla, niin lisääntynyt energiantarve laihduttaa sua. Eipä ainakaan oo liian voimakkaita turvotuksia tms. :) Tuo näyttää kuitenkin terveelliseltä ruualta, ja säännöllisesti syötkin viisi ateriaa päivässä.

mievaaaa
aamulla 6dl kahvia, 5 dl vettä, kaurapuuroa.
lounaaksi 3 karjalanpiirakkaa
iltapäivällä 3dl kahvia, 15dl vettä

illasta mies tuo ruokaa tai sitten syödään kanaa ja riisiä + juodaan kahvit.
jos myöhäisillasta napostuttaa niin syön porkkanan.

9mmm
aamu palaksi neljän viljan nalle puuroa mustikka jugurtilla teetä ja mandariini.

sit saavuin pikku mökille ja noita lidlin kanajuusto leipiä ja pari taskua poikkeavaa tänään ja yks korvapuusti :)

Yhteistyössä