Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:Keskisuomalainen
Paikallinen sanomalehti
Kodin kuvalehti
Me naiset
Trendi
Katso
Meidän talo
Mikrobitti
Metsästäjä*2
Perhehoito
Pilke
Yhteishyvä
Insinööri
Veronmaksaja
Olikohan muita...
Paljonko tällaiseen lehtimäärään menee rahaa vuodessa? Ihmettelee pihi-ihminen.
noo... Mutta onhan se kiva, että jos sattuu olemaan aikaa, niin on sitä luettavaa![]()
Mut silloinkin kun oon ollut tosi köyhä, niin on tilannu muutamia lehtiä. Lukeminen ja haaveilu on halpaa lystiä. Sit kun mieskin on saman tyylinen, niin ollaan pidetty lehdistämme kiinni.
Trendi ja Pilke on esikoisen lehtiä. Katso, Mikrobitti, Meidän Talo, Insinööri ja toinen Metsästäjä on miehen. Mun on sitten Me Naiset (josta tykkää esikkokin), Kodin Kuvalehti (vois lopettaa, joo), molemmat sanomalehdet, Perhehoito, Yhteishyvä ja Veronmaksaja (tääkin on meille pikkuisen turha). Ja se mun Metsästäjä, no jos mä joskus vaikka saisin sen koiran...
Ollaan joo aika tunnollinen ja tavallinen keskivertoperhe. Nuorekkuudesta en niin tiijä...
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Ei taida analyysiä kuulua?
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Ei taida analyysiä kuulua?
annetaan toisen keskittyä rauhassa![]()
tarkkaa hommaa toi tulkitseminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Limeoline:Meille tulee
-Suomen Kuvalehti
-Aku Ankka
-Tex Willer
-Deko
-Tekniikan Maailma
-Moottoriurheilu
-paikallinen sanomalehti
-ammattiin liittyvät erikoislehdet
-lisäksi plussat, yhteishyvät sun muut
Joku vois antaa luonnekuvauksen tämän listan perusteella, mä annan seuraavalle!
![]()
With sense of humor....