Kerrankin yksin kotona ja mitään en saa aikaiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n

Vieras
Lapset ja mies kerrankin pois koko viikonlopun. Kerrankin ei tartte pariin päivään tapella uhmaikäisen viikarin ja tahtoikäisen taaperon kanssa. Kerrankin on rauha tehdä kaikki, mitä ei oikeen lasten kanssa saa tehtyä. Ja mitä mä teen? Surffaan netissä enkä saa mitään aikaiseksi. Voi pöh. Meniskö kohta vaikka jäätelölle...

Mitä te teette yksin kotona?

onko pakkoolla kotona? otan auton alleni ja hurauttelen ties minne.... shoppialua, lounastelu, illallista, kampaajaa, ystàvià... lista loputon
kotona hyvà kirja ja kaikenlaista pikkupuuhaa

No, JOS mulla olis tohon mahdollisuus, niin ekaksi pistäisin musat soimaan ja siivoisin koko talon, samalla popsien vaikka salmiakkeja. Siihen menis vaikka pe ilta. Sitten katsoisin sohvalla röhnlten omia lemppariohjelmia ja pötkössäisin sängyssä yön x asennossa.
La sitten lähtisin kaupungille, kiertelisin kaikki kirppikset ja kivat kaupat ja söisin kaupungilla jotain mitä haluisin. La illalla voisin nähdä kavereita tai mennä uimaan tai puntille tms. Illalla netissä ja telkusta kivat ohjelmat. Su sitten kopsottaisin puutarhaa ja kävisin vaikka äidin luona rauhassa jätsillä tms. Ja tietty netissä vähän pyörähtäisin.

Oih, tietty kyllä ikävöisin lapsia (ja vähän ukkoa) ja kun ne tulis su kotiin niin varmaan olis tippa linssissä...

No kuule, just olin aloittamassa samanlaista keskustelua... meillä tosin minä JA mieheni kotona, lapset mummolassa hoidossa ja olisi kerrankin aikaa tehdä mitä vaan mutta ei, minä koneella ja mies kahtoo telkkaria. Kai se on lähdettävä hakemaan tytyt kotia et pääsee jotain edes tekemään. Huoh, mikään ei ole koskaan hyvin.

Olin aatellu mennä huomenna vähän shoppaamaan, mutta eihän ne kaupat olekaan auki. Mihinkään lenkillekään viitti mennä... Taidan vaan olla, kattoa telkkaria ja lepuuttaa hermojani:) Ja herkutella kerrankin rauhassa.

Yhteistyössä