Kerrankin osuin oikeaan aikaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Stockan outlettiin siis. Pojalle ostin cap hornin villakangastakin ja cap hornin ulkoilutakin ensi talveksi. Tytölle bogin villakangastakki ja pojalle vielä kevääksi bogin fleecevuorelliset ulkoiluhousut. Kaikki yhteensä 40 e :).

I know!
oon siinä tammiston stokkan varastossa töissä.sinne outletin puolelle lähtee yleensä kerran viikossa iso satsi..hyvä kun pääsi aina niihin aikoihin töistä kun ne tavarat oli viety sinne. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
I know!
oon siinä tammiston stokkan varastossa töissä.sinne outletin puolelle lähtee yleensä kerran viikossa iso satsi..hyvä kun pääsi aina niihin aikoihin töistä kun ne tavarat oli viety sinne. :D

:D

Aina pk-seudulla työmatkalla käydessäni käyn tsekkaamassa outletin ja hyppärin. (ja useimmiten myös silloin jos matka kulkee pk-seudun ohi ;) ). Harvemmin on lykästänyt mutta nyt oli olo kuin lapsella karkkihyllyn edessä :D!

I know!

Sitäpaitsi nyt kannattaisi ystävystyä sun kanssa ja saisi sisäpiirivinkkejä hyvistä eristä ;)!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
I know!

Sitäpaitsi nyt kannattaisi ystävystyä sun kanssa ja saisi sisäpiirivinkkejä hyvistä eristä ;)!

:laugh: muuten hyvä mutta niistä ei saa puhua..siis ajankohdista tms. eikö tavaran sisällöstä :/

Yhteistyössä