Kerrankin onni suosi mua :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
Minua joka en koskaan voita arvonnoissa, lotossa, en voita raha-arvoista tai löydä mitään arvokasta. Tänään löysin 50? setelin kadulta ja olen onneni kukkuloilla. :D Aina ennen on saanut kadehtia niitä joita jatkuvasti tuntuu onni potkivan, kerrankin mulla on jotain kehuskeltavaa. :xmas:

mäki oon kade.. löysin joku vuosi takaperin sellasen ison "lompakon" missä oli rahaa pari sataa ja kaikenmaailman pankki ja luottokortteja sekä ajokortitit sun muut..kiikutin poliisiasemalle niin sain 10e löytöpalkkion :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
mäki oon kade.. löysin joku vuosi takaperin sellasen ison "lompakon" missä oli rahaa pari sataa ja kaikenmaailman pankki ja luottokortteja sekä ajokortitit sun muut..kiikutin poliisiasemalle niin sain 10e löytöpalkkion :headwall:

oisit ottanu yhteyttä suoraan omistajaan. Yleensä vissiin on kohteliasta antaa 10% löytäjälle. Ja sen mäkin antaisin kyllä jos kukkaro katoais ja joku sen löytäs. Olisi niin julmettu urakka uusia kaikki parikymmentä korttia...

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:

No kuitenki eri asia koko lompakko ku pelkkä raha. Eli oikein teit ja omistaja oli varmasti onnellinen! :) :flower:

Toi karussan juttu taas, ihan ok mun mielestä pitää se raha. Milläpä kukaa sitä todistaa omakseen. Ja meneekö joku muka poliisilaitokselta kyseleen et "ootteko nähny mun viiskypästä"?