Kerrankin oli ihan mahtava lehtimyyjä!!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Sellanen varmaan päälle 25v joka puhui sitä rovaniemen murretta.Kauppasi Cosmoa.Ja jo se murteen kuuleminen sai hymyn huulille mutta se myyntipuhe oli ihan mahtava :D ´Laitetaampas tästä puol vuotta hintaan 23e ja tämähän on siis halpa mutta jos jostain syystä joudutte tämän hinnan takia soppajonoon niin minä poika lupaan täältä toimistosta tulla keittämään teille ne sopat´ :D Ja sitten vielä lopuks että ´ja jos nyt tilaat niin voin vielä laulaa lurittaa sinulle jonkin hyvän kipaleen,saat itse valita minkä ja jos en osaa sanoja ulkoa,saat lehden ilmaiseksi´ :D :D Tuli ihan hyvä mieli kerrankin :D Tosin en sitten tilannut lehteä kun justiinsa lopetin tilauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu mua kanssa olis ärsyttänyt.

Jäpikkä kirjottanut varmaan mukamas hyvän puheen ylös ja lurittelee sitä jokaiselle. Yök :snotty:

Sori ap jos tykkäsit :D

Tykkäsin koska vaikka se ihan varmasti luki sen suoraan paperista niin ainakin osas olla todella luonteva =) Ei kuulostanu yhtään teennäiseltä....tai sit se oli se murre :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mä oon joskus menny treffeille yhen lehtimyyjän kanssa :ashamed: oli kans tollanen murretta puhuva :D

sä olet tainnu olla treffeillä vähän kenen kanssa vaan? Olitko se sä joka meni treffeille tyypin kaa joka löysi sun pankkikortin tms?

Yhteistyössä