en ois koskaan uskonu näin sanovani mutta: PEESI!Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Timppa, olet virallisesti ääliö.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Huom; Sehän oli vain esteetikon näkökulma asiaan.
Onko sulla seksikkäät tangat ja genitaalikarvat sheivattu? Käytkö solariumissa ja jumppaat pyykkilautavatsan vai höllyykö vain? Hohtavatko hampaasi valkoisina? Stailautatko hiuksesi?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Anu Saagim ilta-sanomissa:- Olen esteetikko, joten minun mielestäni naisen pitää saada itsensä kuntoon synnytyksen jälkeen. Raskausaika on miehelle muutenkin kärsimystä, kun nainen levenee ja on ainakin puolet ajasta turvonnut, Anu perustelee.
No niin kyllä tuli tännekin kilo viikossa isyysvapaalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kävi niin että myös mies leveni raskauden aikana, itse hoikkenin synnytyksen jälkeen, mutta miehelle jäi maha.
Laihdutitko kuntoillen?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No niin kyllä tuli tännekin kilo viikossa isyysvapaalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kävi niin että myös mies leveni raskauden aikana, itse hoikkenin synnytyksen jälkeen, mutta miehelle jäi maha.
Ei,ei,en,en,kyllä,melkein,en!Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Onko sulla seksikkäät tangat ja genitaalikarvat sheivattu? Käytkö solariumissa ja jumppaat pyykkilautavatsan vai höllyykö vain? Hohtavatko hampaasi valkoisina? Stailautatko hiuksesi?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Anu Saagim ilta-sanomissa:- Olen esteetikko, joten minun mielestäni naisen pitää saada itsensä kuntoon synnytyksen jälkeen. Raskausaika on miehelle muutenkin kärsimystä, kun nainen levenee ja on ainakin puolet ajasta turvonnut, Anu perustelee.
En vaan syömällä.Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Laihdutitko kuntoillen?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No niin kyllä tuli tännekin kilo viikossa isyysvapaalla!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä kävi niin että myös mies leveni raskauden aikana, itse hoikkenin synnytyksen jälkeen, mutta miehelle jäi maha.
Mitä sä sitten aloituksellasi tarkoitat? Onko se jotakin huumoria, joka tarkoittaa aivan päinvastaista, eli ymmärrät, ettei kaikki ole pelkkää ulkonäköä eikä se ainakaan ole tuoreen äidin ensimmäinen ajatus eikä velvollisuuskaan, varsinkaan jos oma mies ei tee itse samalla tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei,ei,en,en,kyllä,melkein,en!Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Onko sulla seksikkäät tangat ja genitaalikarvat sheivattu? Käytkö solariumissa ja jumppaat pyykkilautavatsan vai höllyykö vain? Hohtavatko hampaasi valkoisina? Stailautatko hiuksesi?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Anu Saagim ilta-sanomissa:- Olen esteetikko, joten minun mielestäni naisen pitää saada itsensä kuntoon synnytyksen jälkeen. Raskausaika on miehelle muutenkin kärsimystä, kun nainen levenee ja on ainakin puolet ajasta turvonnut, Anu perustelee.
Jaaaa!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidän rouva on niin kylmä ja laskelmoiva että hoiti maailmaan kaksi mukulaa kerralla ja selvisi puolet vähemmällä jumppaamisella...
ok. Hoidit lasten yövalvomiset kuitenkin normaalisti?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidän rouva on niin kylmä ja laskelmoiva että hoiti maailmaan kaksi mukulaa kerralla ja selvisi puolet vähemmällä jumppaamisella...
No johan nyt taisitkin keksiä: olisiko pientä sarkasmia?Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Mitä sä sitten aloituksellasi tarkoitat? Onko se jotakin huumoria, joka tarkoittaa aivan päinvastaista, eli ymmärrät, ettei kaikki ole pelkkää ulkonäköä eikä se ainakaan ole tuoreen äidin ensimmäinen ajatus eikä velvollisuuskaan, varsinkaan jos oma mies ei tee itse samalla tavalla.
Tarkoititko että vaimo synnytti sektiolla ja timppa ruokki?Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Jaaaa!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meidän rouva on niin kylmä ja laskelmoiva että hoiti maailmaan kaksi mukulaa kerralla ja selvisi puolet vähemmällä jumppaamisella...
Synnytti varmaan vielä sektiolla ja ruokki lapset pullosta!