kerran viikossa herkkupäivän pitäjiä?

• Viestiketjun aloittaja HELGA
  • Ensimmäinen viesti
HELGA
jos syötte vain kerran viikossa herkkuja, niin syöttekö sitten sinä päivänä ihan mitä vaan, esim myös shipsejä ja suklaata, vaikka ovat tooosi rasvaisia. vai lasketteko silloinkin että mitä suuhunne laitatte? kertokaahan. ja miten syötte herkkupäivän jälkeisenä päivänä? niin ja vielä, että pystyttekö pitämään herkkupäivän niin, että silloin saa ottaa esim kahvin kanssa kahvileivän, kun muina päivinä ei saa. ja että esim 1 namipussi kaupasta, kun muina päivinä ei. vai meneekö se teillä ihan syömis päiväksi? vai onko hyväkin, että menee ihan syömispäiväksi aineenvaihdunnan takia. tarkoitan, että
kun kuitenkin joka muu päivä syö vähän ja kevyesti.

saiko mitään selvää ;)

Kyllä mä oon pitänyt sen herkkupäivän ihan niin, että oon herkutellut sen verran kun on mieli tehnyt..välillä enempi ja nyt jo useesti oon jättänyt kokonaan väliin kun ei oo herkkuja tehnyt ees mieli!
paremmin oon ainakin minä pysynyt muina päivinä herkuista erossa, kun oon luvan kanssa sit aina keran viikossa saanut herkutella eli suosittelen lämpimästi ;) !

Tintti1010
Joo, miekii oon nyt vasta ottanut ton herkkupäivän miun laihikseen mukaan ja se antaa lisäintoa tosi kovasti!!! Mie syön ihan mitä sattuu tekemään mieli ja se on aineenvaihdunnallekkin hyväksi!! seuraavana päivänä syön sitten vähän kevyemmin!! Paljon paremmin jaksaa laihuttaa eikä tuu niin usein sorruttuakaan kun tietää että saa sitten lauantaina syyä ihan luvan kanssa! :p

mindis
juu mulla kans ihan sama juttu et ku tiedän et la saan syödä mitä haluun ni ei tee muina päivinä ees mieli mut jos en sais koskaan mitään hyvään ni sortuisin varmasti monta kertaa :p ja oon huomannut et laihtuukin taas paremmin ku välillä huiputtaa kroppaa ja se luulee et taas toi muija alkaa sikaileen ha ha ;) :D

Phyllis
Mulla on herkkupäivä kerran viikossa, mutta se ei ole joku tietty päivä. Yhtenä päivänä saa herkutella kohtuuden rajoissa.
Nyt on neljäs viikko laihdutusta, ja joka viikko oon herkutellut, mutta ei ole joka viikko edes herkkupäivänä 1800kcal/päivä ylittynyt.

En ole tarkoituksella katsonut, ettei mene, vaan niin vain on päässyt käymään...Karkkia olen syönyt viimeksi pari viikkoa sitten yhden lakrisal-pötkön ja sipsejä en muista edes nähneeni koko laikkarin aikana! Eli aikasta hyvin olen pysynyt ruodussa ;) Tosin popkornit on mun intohimo, mutta korvaan iltapalan niillä - sama määrä kaloreita ja sama vaikutus kuin ruisleivällä - massu tulee täyteen ja jaksaa aamuun asti nukkua ja aamulla vielä jumpatakkin ennen aamiaista ;)

Yhteistyössä