M matala Jäsen 12.08.2007 177 0 16 06.09.2007 #1 miten tehdään kermaviilikastike....? ois tänään tarkoitus tehdä pottumuusia ja kalapuikkoja ja kermaviilikastiketta. en vain ole koskaan kastiketta tehnyt, joten voisitteko neuvoa?
miten tehdään kermaviilikastike....? ois tänään tarkoitus tehdä pottumuusia ja kalapuikkoja ja kermaviilikastiketta. en vain ole koskaan kastiketta tehnyt, joten voisitteko neuvoa?
H halvalla ei saa hyvää Aktiivinen jäsen 26.11.2004 2 814 2 38 06.09.2007 #2 mä laitan sekaan kurkkusalaattia, sitruunamehua, sitruunapippuria, hunajaa + sokeria vähän, suolaa, tilliä.. jos siis teen kalalle kastikkeen
mä laitan sekaan kurkkusalaattia, sitruunamehua, sitruunapippuria, hunajaa + sokeria vähän, suolaa, tilliä.. jos siis teen kalalle kastikkeen
J JONSERED Karhunkantaja Vieras 06.09.2007 #3 Mitä milloinkin... tiliiä, mustapippuria, balsamico-etikkaa, sokeria, Herbamarea, joskus vähän ketsuppia ja/tai sinappia... Mausta ja maistele välillä. Kun kastike seisoo kylmässä, maku tiivistyy.
Mitä milloinkin... tiliiä, mustapippuria, balsamico-etikkaa, sokeria, Herbamarea, joskus vähän ketsuppia ja/tai sinappia... Mausta ja maistele välillä. Kun kastike seisoo kylmässä, maku tiivistyy.
A A shadieeyah Vieras 06.09.2007 #4 helpoimmalla päässyt kun ostanut valion se lemon and mustard purkki missä on valmis maustesekote ylhäällä. mut mie oon laittanut kourallisen oliivia pienenä silppuna(ei tarvii enää suolaa),mustapippuria,sipulin silputtuna sinne ja vähän valkosipulia.
helpoimmalla päässyt kun ostanut valion se lemon and mustard purkki missä on valmis maustesekote ylhäällä. mut mie oon laittanut kourallisen oliivia pienenä silppuna(ei tarvii enää suolaa),mustapippuria,sipulin silputtuna sinne ja vähän valkosipulia.
R Raidallinen tiikeri Aktiivinen jäsen 06.03.2006 5 266 1 36 06.09.2007 #5 Mä laitan.. Tilliä Valkosipulia paprikajauhetta grillausmaustetta aromisuolaa