Kerhotädin vastuu lapsista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Jos lapsi on iltapäivähoidossa koulun jälkeen, eikö tädin vastuulla ole myös kattoa ja KÄSKEÄ lapsen laittaa ulkovaatteet päälle ulos mentäessä?
Kävin hakemassa lapsen kerhosta ja se oli ulkona t-paidalla ja ohuilla leggareilla |O Ulkona joku reilu 10 astetta.. vaikka aurinko paistaa se ei tarkota että on kesä :headwall: Olisko siis tädin pitänyt olla tiukkana ja käskeä ulkovaatteet päälle niin tiukasti että näin myös tapahtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tottakai tätien pitäisi lasten perään katsoa...siitähän sille maksetaan :whistle:

No jooh, mä vähän avauduin sille kyllä siellä sitten :snotty:
En pahasti sanonut vaan tiukasti että niitten täytyy kattoa että vaatteet ovat päällä! vaikka likka sanois mitä niin syksyllä ei juosta t-paitasilla pihalla :kieh:

Tädin pitää katsoa mitä lapset päälle laittaa, mutta jos on semmoinen lapsi kun meidän tyttö, niin ne vaatteet vähenee omasta toimesta siellä ulkona heti kun silmä välttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Tädin pitää katsoa mitä lapset päälle laittaa, mutta jos on semmoinen lapsi kun meidän tyttö, niin ne vaatteet vähenee omasta toimesta siellä ulkona heti kun silmä välttää.

olen sanonut monesti ettei vaatteita ota pois! Tulevat helposti kipeäksi sitten ja multa jää taas kouluun meno väliin. Siksi olen erittäin tarkka että pukevat riittävästi, mut ei liikaa tietty.

Yhteistyössä