Keräyskampanjoista

Mistä niistä saa tietoa, oon kerännyt Pampersin merkkejä, samoin eri ruokapurkeista etikettejä, lahjan toivossa tietty, enkä ole nähnyt missään mitään kampanjaa että niillä ois mitään saamassa. Kaikesta sitä pitääkin yrittää jotain irti nyhtää... :ashamed: Mut esikoisen ollessa pieni esim Semperiltä sai sellasen muovisen, vähän normaalia isomman kivan ruokalapun joka oli tosi ahkerassa käytössä. TAHTOO LAHJOJA!! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:42 Vieras kirjoitti:
Mä oon ymmärtäny, että pampersin merkeillä ei saa mitään, koska usein kun ostaa niitä vaippoja, saa lahjan siinä samantien... siis jonkun kylkiäisen kun ostat esim. kaksi pakettia.
Damn!! Mä koskaan ole mittään kivaa saanu vaik kannan vaippoja ku kuormakameli kotiin, ostan aina 2 sellasta isoa laatikkoa (n.25e/ltk) kaksosille joten niitä merkkejäkin on kertynyt. Ai niin, sainhan mä muuten kerran jonkun vauvan saippuan :whistle: mut tos pikasen laskun jälkeen on 1,5 Semperin reppua kerätty jo! Nyt vaan kaksosille sosetta naamaan niin on molemmille ihan omat reput ;)

Tässä kysyin Pamperssilta, onko heillä kampanjoita. Eivät kuulema enää tarjoa sellaisia. Semperillä on menossa kampanja ja myös Piltin&Bonan yhteinen kampanja on menossa. Ainulla on joku seinäkalenteri keräys, kun lähettää tutteja tms..? En muista tarkalleen.

Yhteistyössä