Kerätäänpäs "koti-käynnistysvinkit"

Kerätäänpäs kaikki ns. "koti käynnistys vinkit" yhteen kasaan.
Odotus aika on ihanaa, mutta loppuvaiheessa ei jaksaisi enää päivääkään, kun yksi päivä tuntuu viikolta ;)

Esimerkiksi kaikkien tietämät:
Siivous
Sauna
Seksi

T. Odotukseen väsynyt tammi(helmi???) mami :p
Kait sitä ennen vappua synnytetään :/ :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 23:42 taustalta huutelen kirjoitti:
Autossa kuoppasella tiellä
Vadelmanlehtitee
Risiiniöljy
Salmiakki
Jalkapohjien hieronta(ts.akupisteiden)

Joitain kokeillu ja osa toimi, tai sitten ei. ;)
Tuosta risiiniöljystä oli joskus joku ohjelma telkkarista, että ei missään nimessä sais käyttää käynnistyskeinona! Joo, tyhmää kommentoida tällasta kun en kuitenkaan muista, mikä tämä vaara oli... No jospa joku muu muistaisi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 14:33 Seltsu kirjoitti:
\
Vadelmanlehtitee
Risiiniöljy
Salmiakki

Tuosta risiiniöljystä oli joskus joku ohjelma telkkarista, että ei missään nimessä sais käyttää käynnistyskeinona! Joo, tyhmää kommentoida tällasta kun en kuitenkaan muista, mikä tämä vaara oli... No jospa joku muu muistaisi?
muistan kuulleeni, että risiiniöljy saattaa aiheuttaa niin voimakkaita supistuksia, että kohtu voi revetä.

äiksä83 harmaana
mulla on ihan tosi kaikki käynnistyny seksillä!!!kuopuksen aikana oikeen piruuttan sanoin ukolle että kokeillaan nyt sitten niin lähtipähän käyntiin.. :p

Maid Anna
\
Vadelmanlehtitee
Risiiniöljy
Salmiakki

Risiiniöljy vaikuttaa lapsenkin ulostukseen ja sillon lapsen pihkaa pääsee lapsiveteen ja jos lapsi hörppii lapsivettä niin voi saada tulehduksen keuhkoihin....

katja-p04
tää on melkeimpä tieto ennemmin kuin veikkaus eli hermoratahieronta (tehdään jalkapohjiin) on kuulemma jossain päin hyvinkin suosittu luonnollinen käynnistysmekanismi. Itse olin toisella kuulla ja menin ystäväni isäpuolelta kysymään kyseistä hierontaa selkävaivoihini niin hän ei suostunut minua hieromaan koska toimenpide saattaa aiheuttaa jopa keskenmenon..
Mut joka tapauksessa se siltä joskus tulee itsekin :LOL:

meillä esikon kanssa toimi se että isäntä lähti 700 km päähän pitkäksi viikonlopuksi kun mulla rv 36+4. ja niinhän siinä kävi että kiire tuli takasin kun poika synty vko 37 tasan. (ehti paikalle just ennen ponnistusta) =)
nyt tässä vois kokeilla jotain muita konsteja kun viikot on 38+2 ja rupeaa aika tukalaa olemaan...

suurperheellinen
Just tuota minäkin oon miettinyt(la vasta maaliskuu)että kun ukolle tarjosivat hommia useemman tunnin matkan päästä,niin ihan sellanen fiilis että vauva syntyy heti kun se ei oo paikalla.

Kävin maanantaina laittamassa tän alotuksen ja maanantai-tiistai välisenä yönä lähtö sitten tulikin! ;) Ja lisään listaan käynnistysvinkiksi NAURAMISEN :LOL:
Eihän sitä tiedä, mutta uskoisin että nauraminen synnytyksen käynnisti. En ollut pitkään aikaan nauranut niin paljon kun maanantai iltana! :) Tyttö syntyi sitten tiistaina 18.1 klo 13.27 painoa 3710g ja pituutta 49cm :) :) :)
T. Mami ja tyttö 3vrk

Kunnon stressi ja potutus päälle.

Meillä hajosi pyykinpesukone. Sitä illan yritin korjailla. Mieleni olisi tehnyt mieli potkia konetta ja heittää se seinään. En kuitenkaan tehnyt kumpaakaan.

Seuraavana yönä alkoi supistukset ja poika syntyi aamulla.

Lisäksi vatsatanssi ja ramppusia ylös-alas juokseminen.

Yhteistyössä