kerätään pinoon,ENGLANNIN kielisiä sanontoja,fraaseja ym..ne on hauskoja sit suomentaa=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja mk:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mikäs se väärin kirjoitettu tatuointi olikaan... :xmas:

kerro kerro heti=)

where ther is will there is the way... vai roadko se oli? :xmas:

where there is a mill there is a road oli se jonku bimbon tatska :laugh: :laugh: (missä on mylly, siellä tie)

No mut hei, tuossahan on logiikkaa :D Jos on mylly, niin sinne pitää olla myös tie :D :D

Tää on mun mielest hauska: Rice cows. Ja toihan lausutaan jotenki näin: Rais caus
Tajusko kukaa?? ;DD Ymmärrän jos kukaa ei tajunnu, ku oon nii surkee selittää xDD

Alkuperäinen kirjoittaja :---):
Tää on mun mielest hauska: Rice cows. Ja toihan lausutaan jotenki näin: Rais caus
Tajusko kukaa?? ;DD Ymmärrän jos kukaa ei tajunnu, ku oon nii surkee selittää xDD

mä tajusin :D haha. Raiscaus = ceen tilalle koo.. :s mikäs toi ois suoraan käännettynä? riisi lehmät? :D

" The time is of the essence" = " Aika on valttia"...... :)

Ton "Riisi Lehmät" eteen tulis viel "Mukava Kymmennen"..... eli se ois niinku
Mukava Kymmenen Riisi Lehmät = Nice Ten Rise Cows ja lausuttuna : Nais ten rais kaus.....
hauskaa.... XD

Sanokaa englanniksi seuraavat sanat peräjälkeen: riisi, serkku, pusu, aurinkoinen.
tyhmää ehkä mutta hauskaa myös. Ainakin minusta. (kaikkea ei tartte ottaa niin vakavasti)

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Sanokaa englanniksi seuraavat sanat peräjälkeen: riisi, serkku, pusu, aurinkoinen.
tyhmää ehkä mutta hauskaa myös. Ainakin minusta. (kaikkea ei tartte ottaa niin vakavasti)

noh noh, jätetäänpäs kisut rauhaan :D

[QUOTE="Noora";22016413]Yks mikä aina naurattaa on kun sanotaan että I'm laughing my head off suora suomennos nauran pääni irti ja tuo usein sanotaan sarkastisesti. :)[/QUOTE]

yleensä sanotaan myös im laughing my ass off eli "nauran perseeni irti" lyhenteenä lmao. =) just to let you know ;)

Uusimmat

Yhteistyössä