Kerääkö joku kissapulloja (Happy cat)? Paljon on arvo siniselle vuodelta 1999?

  • Viestiketjun aloittaja "jjj"
  • Ensimmäinen viesti
Oon nähny itse sinistä happycat-pulloa 5-10e hintaan kirppareilla. Arvoja en nuille pulloille tiedä. Taitaa olla se väri enemmän, mikä määrää arvon. Osaa kun ei saa Suomesta, ne on arvoltaan korkeammalla.

Itsellä on pinkki, turkoosi ja juurikin tuo sininen tuolla hyllyllä notkumassa. Joutais kyllä myyntiin, kun en kerää.
 
keräilijä?
Mä luulen että se sininen ei ole kauhean arvokas, niitä oli ihan Suomen alkossa myynnissä. Joskus huutonetistä katselin niiden hintoja ja liikkui n. 2-10€ välillä, väristä riippuen. Itselläni on niitä 13 kpl, erivärisiä. ovat kuistin ikkunan välissä ja monet on sanonut että on hienot siinä. Mut en niitä mitenkään metsästä, jos tulee uusi väri vastaan niin ostan, täyden pullon.
 
"Aapee"
Junttien touhua ja wt voivat vaan jättää ketjun avaamatta. Ei mullakaan ole näitä pulloja kuin tämä yksi, mutta en juntiksi kutsuisi jos joku niistä pitää jos haluaa keräillä. Miksi avata tällainen ketju jos niin ahdistaa?
 
"Tessa"
Musta Happy Cat -pullot on ihania koriste-esineitä, mutta en menis maksaan niistä yli 7€. Tietysti jos kyseessä on harvinaisempi väri jota sai vain ulkomailta niin tietysti sitten harkitsen uudestaan. Mutta oma yläraja menee kyllä 12-15€ kohdalla. Sisällötkin kerta juotu.
 
vierailija
Mä luulen että se sininen ei ole kauhean arvokas, niitä oli ihan Suomen alkossa myynnissä. Joskus huutonetistä katselin niiden hintoja ja liikkui n. 2-10€ välillä, väristä riippuen. Itselläni on niitä 13 kpl, erivärisiä. ovat kuistin ikkunan välissä ja monet on sanonut että on hienot siinä. Mut en niitä mitenkään metsästä, jos tulee uusi väri vastaan niin ostan, täyden pullon.
Miten niitä voi kuistin (tai edes asuinhuoneen) ikkunan välissä pitää, kun eivät ole oikeasti värillistä lasia, vaan värikalvolla päällystettyjä!? Eikö lämpötilan ja kosteuden vaihtelu irrota kalvoa ja aurinko haalista? Eivät ainakaan ole iltapäivän auringon puolella?
 

Yhteistyössä