V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olisko joku agapios? tai vastaava se uus, tiedän ketä tarkotat ja netistä löytyy aika paljon juttua, miettikää ihmiset kaks kertaa mistä koiranne ostatte.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
mulla ei ainakaan mitään enkä mitään varsinaista ole kuullut mutta yleisesti negatiivista kyllä..paikkansa pitävyydestä en tiedä mitään,huhujahan aina liikkuu..
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku piskin omistaja:Meillä on pommi kyseisestä kennelistä, ja en suosittele ihan sokkona sieltä koiraa hommaamaan.
Ja syitä on, monia, mutta haasteen pelossa en ala niitä luettelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Näistä ei kai saisi nimillä puhua mutta, sanooko sana pentutehdas mitään?
En ala mitään linkkejä etsimään mutta luulen että ainakin koira piireissä ihmiset on tästä tietoisia,
Miksi luulet että pikkupiskin lopetti kasvattamisen ja saman perheen jäsen perusti uuden kennelin eri nimellä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Näistä ei kai saisi nimillä puhua mutta, sanooko sana pentutehdas mitään?
En ala mitään linkkejä etsimään mutta luulen että ainakin koira piireissä ihmiset on tästä tietoisia,
Miksi luulet että pikkupiskin lopetti kasvattamisen ja saman perheen jäsen perusti uuden kennelin eri nimellä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku piskin omistaja:Meillä on pommi kyseisestä kennelistä, ja en suosittele ihan sokkona sieltä koiraa hommaamaan.
Ja syitä on, monia, mutta haasteen pelossa en ala niitä luettelemaan.
Jos on kysymys ihan eläinsuojelullisista asioista voisitteko tehdä ilmoituksen vaikka nimettömänä?
Ei mitään kokemusta tästä kennelistä, mutta yhdestä kasvattajasta kyllä joiden koirat eivät aina olleet sitä mitä piti olla ja jos omistaja erehtyi tarkemmin kyselemään, uhattiin heti haasteella. Kaikki puhelut oli kuulemma nauhoutettu jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan tietoiskuna:pommi= pomeranian![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
mulla ei ainakaan mitään enkä mitään varsinaista ole kuullut mutta yleisesti negatiivista kyllä..paikkansa pitävyydestä en tiedä mitään,huhujahan aina liikkuu..
Jos kyseessä on kasvattaja joka omistaa kennelnimen niin se kyllä loppuu se kasvatus ihan kennelliiton toimesta jos aihetta on.
Paskapuheet on paskapuheita ja faktat faktaa kuitenki.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Jos kyseessä on kasvattaja joka omistaa kennelnimen niin se kyllä loppuu se kasvatus ihan kennelliiton toimesta jos aihetta on.
Paskapuheet on paskapuheita ja faktat faktaa kuitenki.