Kenet voin haastaa oikeuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Olen kolme viimeistä päivää katsellut säännöllisesti sääennustuksia netistä.

Ja koko ajan on luvattu, että tänään, perjantaina 2.7. paistaa aurinko ja on lämmintä yli 20 astetta.

Mutta vielä mitä! Ihan on pilvistä, ja häträppää 15 astetta näkyy olevan lämpötila!!!

Oon luvannu lapsille, et mennään rannalle ja tehdään vaik mitä, ja nyt lapset on ihan raivona ja itteeniki tietysti tosi paljo harmittaa!!!

Et siis mihin otan ekana yhteyttä? Oikeusaputoimistoon? Vai suoraan Forecalle ja Ilmatieteenlaitokselle?

Kai tästä nyt jotain korvausta pitää maksaa???

Riittää kyl, jos maksavat mein koko perheen viikoks vaik Epsanjaan!

tännekkin luvattiin aurinkoista ja nyt on taivas täynnä pilviä :/ just olin hetkisitten valmistautunu kahvihetkeen ja ajatellu ottaa hiukan arskaa parvekkeella- sillävälin kun siivosin vessan,oli taivas täynnä mustia pilviä ja nyt tihkuttaa vettä |O Pitäis nostaa ryhmäkanne!.. vai mikä se on :D

Noh, tänne on luvattu 30 astetta juuri sille päivälle, kun minun pitäisi ajella viitisen tuntia autossa mummolaan. Toivottavasti vähän kylmenee tuonne, öh, etelään mennessä.

Haasta se aurinko. Oppiipahan olemaan siellä missä ennustusten mukaan pitäisi olla! Työtähän se paistaminen sille on!

En mäkään voi olla missä huvittaa, jos työpäivä on!

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Tänään on perjantai 2.7.... jos on ollu viimevuoen ennustuksia :xmas:

Mä haastaisin pekka poudan

Oho! Kato mää olin niiiiiiin raivona, et meni päivätki jo sekasi!!!

Voisko ton Pekka Poudan tosiaan haastaa suoraan? Ku mua noi kaiken maailman yhtiöt ärsyttää ja pelottaa. Klopaalit firmat kusettaa pieniä ihmisiä, ja tuskin niitä saa edes oikeuteen teosta vastaamaan. Yksittäinen ihminen ois paljo helpompi.

Onks sil mitää väliä, et ykskää noist ennuksist ei tullu Poudalta? siis et mä oon kattonu aina ton nettiversion, mis ei kyl kukaa mitää lue tai viito, vaan suoraan näkyy se kartta.

Mutta hei, kun olin eilen lähdössä lounaalle, totesin, että arskoja on turha ottaa mukaan, kun on pilvistä. Puolen tunnin kuluttua tulin takaisin ulos, niin jo olis laseja tarvittu.

Ukko Ylijumala oikeuteen vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
tännekkin luvattiin aurinkoista ja nyt on taivas täynnä pilviä :/ just olin hetkisitten valmistautunu kahvihetkeen ja ajatellu ottaa hiukan arskaa parvekkeella- sillävälin kun siivosin vessan,oli taivas täynnä mustia pilviä ja nyt tihkuttaa vettä |O Pitäis nostaa ryhmäkanne!.. vai mikä se on :D

NONI! Mä tiäsin! Tää on joku salaliitto!

Joo kyl tää alkaa olla ryhmäkanteen paikka ehdottomasti! Ei ne voi tehdä näin. Ja tosiaan toi oli hyvä pointti, että eihä mekää voida työpäivinämme tehdä mitä vaan. Ja nyt sit näyttäs, et sekä aurinko et sääennustajat on työpäivänään josai iha muisa hommisa!!!?!!

Alkuperäinen kirjoittaja arska:
Haasta se aurinko. Oppiipahan olemaan siellä missä ennustusten mukaan pitäisi olla! Työtähän se paistaminen sille on!

En mäkään voi olla missä huvittaa, jos työpäivä on!

Niinpä! Siis mikä tuo aurinko luulee olevansa!?!?!? Se ei taida tietää kuka minä olen, muuten se olisi paistamassa ja paistaisi jumankekka kirkkaasti!

Meil ainakin arska paistaa ja asteitakin on jo toisel puolel taloa 19,4 ja siel mittarissa mikä on tosi varjosas nurkas (ilta aurinko osuu siihen ihan hetken) on asteita 18,2. Eli ei nyt ihan vikaan ne ennustukset oo menny, ja koko viikonhan on Pekka toitottanu et TORSTAI ja PERJANTAI ovat niitä päiviä kun "kylmä rintama" kulkee maan yli, eli on hieman viileämpää!

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Tänään on perjantai 2.7.... jos on ollu viimevuoen ennustuksia :xmas:

Mä haastaisin pekka poudan

Oho! Kato mää olin niiiiiiin raivona, et meni päivätki jo sekasi!!!

Voisko ton Pekka Poudan tosiaan haastaa suoraan? Ku mua noi kaiken maailman yhtiöt ärsyttää ja pelottaa. Klopaalit firmat kusettaa pieniä ihmisiä, ja tuskin niitä saa edes oikeuteen teosta vastaamaan. Yksittäinen ihminen ois paljo helpompi.

Onks sil mitää väliä, et ykskää noist ennuksist ei tullu Poudalta? siis et mä oon kattonu aina ton nettiversion, mis ei kyl kukaa mitää lue tai viito, vaan suoraan näkyy se kartta.

Itseasiassa Pekkahan ois hyvä nyt jäljittää, eikös se oo kova hevi mies niin se varmaan ois hyvin hollilla tuolla kaisaniemen tuskassa... sinne vaan raipan kanssa ruoskimaan se että alkaa ennustukset osumaan oikeeseen
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kato ilmatieteenlaitoksen sivuilta on luotettavampi!

Oon kattonu. Iha niinku sanoin, ni sekä Foreca että Ilmatieteenlaitos on kertonu ihan samaa.

nekö joskus on samaa mieltäkin :O itse usein pähkäilen kun niillä voi kaupungin parhaillaan oleva lämpötila heittää tosi rankastikkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
täällä piti olla päivällä +20, en usko ku jo tunti sitten oli +21 |O ja kun vois vaikka vettä satta kun pitää kauppoihin mennä

No huh huh. On kyl melkosta toimintaa. Eihä täs voi kohta luottaa enää yhtään mihinkään.

:hug: Koita hei jaksaa. On varmaan tosi raskasta sieläki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootteko te oikeesti vähän tyhmiä! sää muuttuu koko ajan! ne on vain ennustuksia! älä kato niitä säitä!

Kestipä pitkään ennen kuin tuli ensimmäinen tällainen kommentti.

Ei vaan voi kaikkien huumorintajut aina kohdata.

Älä ole huolissasi - en ehkä ollut aivan tosissani :saint:

Yhteistyössä