ehkä 01.09.2008 #6 tuo oikealla mies ja oikealla eka nainen on näytteölijöitä? Mutta en muista nimiä.. Aika suosittuja saippuasarjoissa?
tuo oikealla mies ja oikealla eka nainen on näytteölijöitä? Mutta en muista nimiä.. Aika suosittuja saippuasarjoissa?
Tallu - 01.09.2008 #13 Hmm.. Suomalaisia San Antoniolaisessa kuvassa? Enkä mä kyllä tunnista tuosta kuvasta ketään, muutenkin olen huono tunnistamaan ja muistamaan julkkiksia (jos kuvassa heitä edes on).
Hmm.. Suomalaisia San Antoniolaisessa kuvassa? Enkä mä kyllä tunnista tuosta kuvasta ketään, muutenkin olen huono tunnistamaan ja muistamaan julkkiksia (jos kuvassa heitä edes on).
haluaa tietää 01.09.2008 #15 Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka: Neljäs alavasemmalta:Ruusunen ? Click to expand... öö kuka ihmeen ruusunen?
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka: Neljäs alavasemmalta:Ruusunen ? Click to expand... öö kuka ihmeen ruusunen?
myös näyttelijäkuvaa mietin 01.09.2008 #17 siis tuossa alarivissä on näyttelijöitä, on yksi Meryl Streep?
sesese 01.09.2008 #19 Eiks alarivissä oikeanpuoleisin ole se yks jenkkinäyttelijä? Se Twin Peaks-hemmo? Mikä sen nimi nyt oli??
Eiks alarivissä oikeanpuoleisin ole se yks jenkkinäyttelijä? Se Twin Peaks-hemmo? Mikä sen nimi nyt oli??
no perskules 01.09.2008 #21 LUNATIC!!!!!!!!!!!!!!!!! tahallaskos ihmisiä kiusaat!!!!!!!!! KERRO KUKA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lunatic 01.09.2008 #23 Alkuperäinen kirjoittaja sesese: No ei jaksa enää kauaa kytistellä... Click to expand... Ai mitä?
terapian tarpeessa 01.09.2008 #24 Mä olen tunnistavinani stephanie forresterin,Dr Philin vaimon, Nicolas Gagen ja sen olet mitä syöt ohjelman juontajan ( ei siis suomalainen versio). Tuskin mikään osui
Mä olen tunnistavinani stephanie forresterin,Dr Philin vaimon, Nicolas Gagen ja sen olet mitä syöt ohjelman juontajan ( ei siis suomalainen versio). Tuskin mikään osui