kenenkäs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bluu

Vieras
miehet ovat tossun alla?meillä saa jokainen liikkua vapaasti kunhan pysyy aidan tällä puolella.mies kyllä kysyy aina saako mennä ja mitä mieltä oon.käytiin läpi 2,6v sitte et nää ei oo mitkää avoimet ovet velvollisuudet täytyy myös hoitaa.tapeltii joskus nii et pelkäs et jätän.nyt on kiltisti pysyny pihapiirissä eikä haahuillu baareissa,kyllä se sinne sais mennä kuhan vaa pysyy kohtuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja bluu:
miehet ovat tossun alla?meillä saa jokainen liikkua vapaasti kunhan pysyy aidan tällä puolella.mies kyllä kysyy aina saako mennä ja mitä mieltä oon.käytiin läpi 2,6v sitte et nää ei oo mitkää avoimet ovet velvollisuudet täytyy myös hoitaa.tapeltii joskus nii et pelkäs et jätän.nyt on kiltisti pysyny pihapiirissä eikä haahuillu baareissa,kyllä se sinne sais mennä kuhan vaa pysyy kohtuudessa.

jos mun miehen pitäis aina kysyä lupa ja minun mielipide niin taitaisin pari kertaa halolla kolauttaa =) Kyllä hän osaa ihan itsenäisesti hoitaa hommansa ilman että meidän on asiasta tarvinnut koskaan erityisemmin keskustella.

Yhteistyössä