Kenenkäs mies tai ite tekee joskus yövuoroa (22-06), paljonko unta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Sillon nuorena poikana mies pärjäsi yövuorot niin että kävi nukkumaan töistä tultuaan noin. klo 8.00 ja nukkui siitä n. klo 14.00 asti. Nykysin vetelee yövuoron jälkeen ainakin tonne 16-17 asti ja on tosi väsyny, viikonloput menee sitten nukkuessa univelkoja. En tiedä häiriikö nuo lapset unta sitten sen verran että väsynyt on yövuorojen aikaan.

Mutta niin, mites teillä nukutaan yövuorojen aikaan? :)

meillä jos mies tulee yö töistä ja pääsee mukkumaan 8 aikaan aamulla niin mukkuu 12 jos yhteista menoa..13 tai 15 asti, mutta ei sitä pidempään, että saa illalla unta, mutta on kiukkuinen kyllä välillä

Mä olen tehnyt vähän eri aikoihin yövuoroja, kun on eri paikkoja ollut. Viimeksi olen tehnyt vuoroja joka alkaa klo.20.15 ja loppuu klo.7. Nukun noin neljään asti. Mä en pärjää ilman 8h unta. Ainakin jos niitä öitä on enempi. Väsyneempi mäkin nykysin olen, kun vaikkapa viisi vuotta sitten. Ikää on vasta 27, joten ihan ikäloppu ei pitäis vielä olla.

mun mies on klo 20-08 töissä (eli 12h). Usein lähtee HETI omiin "sivutöihinsä" eikä nuku siis välillä yhtään! Ja sit saattaa jopa mennä uudelleen yöks töihin. Mä en ihan oikeesti voi käsittää sitä! vaikka miten oon puhunu et tollanen ei oo ees terveellistä itelleen eikä perhe elämälle. :( Onneks noin ei oo silti tapahtu usein.

Yhteistyössä