no eipä saa :/Alkuperäinen kirjoittaja äiti:heh....no joku bändin jäsen tms.mut kai nyt joku saa teidätkin kuumaksi?
Saahan sitä näppinsä lämpimäksi takan edessäkin, muttei se tarkoita että on pakko ne sormensa polttamaan mennäAlkuperäinen kirjoittaja äiti:heh....no joku bändin jäsen tms.mut kai nyt joku saa teidätkin kuumaksi?
nyt en ymmärtäny?....Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No tästä suhteesta saisi väkisin viedä. Mutta jos olisin varattu jollekin yhden tekevälle, niin ... En tiedä voinko ääneen sanoa. En varmaan. :ashamed:
Siis en voi ääneen sanoa kuka se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:nyt en ymmärtäny?....Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No tästä suhteesta saisi väkisin viedä. Mutta jos olisin varattu jollekin yhden tekevälle, niin ... En tiedä voinko ääneen sanoa. En varmaan. :ashamed:
Outoa lukea herran oikea nimi täällä, kun kaikki puhuu aina Lauri TähkästäAlkuperäinen kirjoittaja Suomi-neito:Jarkko Suon petiin kun pääsis
Elikkäs siis eikös se oo tämä Lauri Tähkä?Alkuperäinen kirjoittaja Suomi-neito:Jarkko Suon petiin kun pääsis
no mix???...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Siis en voi ääneen sanoa kuka se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:nyt en ymmärtäny?....Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No tästä suhteesta saisi väkisin viedä. Mutta jos olisin varattu jollekin yhden tekevälle, niin ... En tiedä voinko ääneen sanoa. En varmaan. :ashamed:
Tähkähän se.Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Elikkäs siis eikös se oo tämä Lauri Tähkä?Alkuperäinen kirjoittaja Suomi-neito:Jarkko Suon petiin kun pääsis
Se on miun anopin napurinpoika!
Pyyänkös soitteleen ?
Jos vaikka hetkeks rupiais..?
Mun mies valitettavasti lukee tätä palstaa: se tietää mun heikon kohtani, mutta mä sekoaisin henkkoht itse päästäni jos vastaavassa tilanteessa näkisin jonkun henkilön nimen mustaa valkoisella, miehen kirjoittamana. Joten jätän väliin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no mix???...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Siis en voi ääneen sanoa kuka se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:nyt en ymmärtäny?....Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No tästä suhteesta saisi väkisin viedä. Mutta jos olisin varattu jollekin yhden tekevälle, niin ... En tiedä voinko ääneen sanoa. En varmaan. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun mies valitettavasti lukee tätä palstaa: se tietää mun heikon kohtani, mutta mä sekoaisin henkkoht itse päästäni jos vastaavassa tilanteessa näkisin jonkun henkilön nimen mustaa valkoisella, miehen kirjoittamana. Joten jätän väliin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no mix???...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Siis en voi ääneen sanoa kuka se olisi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:nyt en ymmärtäny?....Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:No tästä suhteesta saisi väkisin viedä. Mutta jos olisin varattu jollekin yhden tekevälle, niin ... En tiedä voinko ääneen sanoa. En varmaan. :ashamed: