Kenen pojalla on tällainen Polarn O. Pyretin talvihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Viv"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Viv"

Vieras
~Po.p unisex toppahaalari, sini-puna-ruudullinen, 80~ 48.00 € - Vauvojen ulkovaatteet 80-86 cm - Lastentarvikkeet - Huuto.net

Kysyisin, että mistä olette löytäneet siihen sopivat asusteet, eli myssyn ja rukkaset? Lähinnä tuon haalarin sinisen sävyn kanssa sopivia etsin. Kiitos, jos joku osaisi auttaa? Sain tällaisen haalarin käyttämättömänä second hand, mutta asusteita ei tullut mukana. Itse aina ostan tällaiset kamppeet kokonaisuutena, eli sekä asusteet että muut kerralla, jolloin nään että miltä kokonaisuus tulee näyttämään. Anteeksi jos olen jonkun mielestä turhamainen. :) Onko tuo muuten hyvä, lämmin haalari?

Meillä ollut POPin talvihaalareita kylläkin eri kuosilla ja ovat kyllä tosi lämpimiä. Kangas on myös kestävää, meillä ei 1v:llä viime talvena ollut ruskessa ruutukankaassa lainkaan kulumajälkiä vaikka lapsi konttaili puoli talvea. Tummansiniset asusteet varmasti menisivät tuon haalarin kanssa. Kannattaa myös katsoa huutiksesta josko jollain olisi sattumalta tarjolla samaa kuosia.

Tohon voisi sopia ihan Rasavilin peukalopotit (sininen tai punainen). Turkoosia löytyy aika monelta valmistajalta myös (jos tuo on turkoosi). Esim Molon Molo Kids: Toppalakki Itzak (Fjord) (1/2 y - 6/8 y) - lasten vaatteet - Lasten Metsola - lastenvaatteet niiltä voi jostain löytyä samoissa väreissä hanskojakin. Bella Bambina

Mutta voi olla että toi molon väri on liian petrooli. Ticketillä taitaa olla kirkkaampi (tässä on vaan väärät koot) Keltainen Kettu - Ticket to Heaven Rib mittens - blue aster

Pirtsakka väri! Jos tuo tummin väri on tummansininen, niin itse ehkä hankkisin siinä värissä asusteet, niitä löytyy helposti.

Pohjassa on tummansinistä ja mustaa, mutta sen värisiä asusteita en haluaisi, kun puku on luonnossa oikeasti aika tumma, ei noin kirkkaanvärinen kuin kuvassa. (Turkoosit raidat ei oikeasti ole turkooseja, vaan enemmän sellaisia tumman petroolin värisiä.) Ja koska tuo väri vaikuttaa olevan aika hankala löytää, mietin että voisikohan pojalle sittenkin ajatella punaista, esim. tällaisia:

3-osainen poikien setti / Lapset. Pipossa painatus ?

Yhteistyössä