Kenen muun mielestä Paradise Oskar on lipevä?

Tuntuu, että kaikki ovat haltoissaan Suomen euroviisu-edustajasta, kun se on niin herttainen. Mun mielestä se ei ole ollenkaan herttainen, vaan jotenkin aika ylimielisen oloinen. En varmaan äänestäisi suomea, vaikka voisin. Onko muita, jotka on samaa mieltä?

Sari

tyhmäkö
[QUOTE="jep";23750858]No ei se mikään suuri kuuluisuus taida (vielä ainakaan) olla, mutta on Suomen edustaja Euroviisuissa tänä vuonna.[/QUOTE]

ahaa no empä ole ennen kuullutkaan

Mä taas pohdin, että se on jotenkin vähän sellainen hölmön oloinen. Siis se vaan pitää koko ajan naamallaan sellaista hölmöä pirteyshymyä...ihan sama mitä sille sanoo, kundi vaan hymyilee kestohymyään :D

Mä olen kyllä sinänsä nyt ihan väärä henkilö tähän kommentoimaan, kun ei ole heppua lainkaan seurannut. Muutaman kerran nähnyt lyhyitä pätkiä, mutta tuo on se fiilis, mitä kundi on mussa saanut aikaiseksi. En siis voi sanoa, että mitenkään positiivista. Mutta ei sinänsä negatiivistäkään :)

Nimestä "Paradise Oskar" minulle tulee ensimmäisenä mieleen joku Loimaan paikallisen homobaarin miesstrippari. Leather Peter ja Paradise Oskar, tänään mutapainissa.

Ja biisi nyt on ilmiselvää viherimbesillien mielistelyä. Pelastakaa maapallo kitaraa rämpyttämällä, tuokaa Woodstock takaisiin, da da dam da da.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä