kenen mielestä teletapit on lapsille hyvä ohjelma?

aina kun kuulee että teletapit pilaa lasten aivotoiminnan, niin onkos minun lisäksi muita jotka eivät ole tätä mieltä vaan että teletapit on ihan kiva, hauska ja ehkä opettavainenkin katsottava tuollaisille 1-4-vuotiaille?
 
Mun 5v neiti tykkää :). Siis niistä pehmoista, ja kirjoista, ei se niinkään niitä ohjelmia enää katto..

Hyviä löytöjä oon neidille kirppikseltä tehny, Iso puhuva Pai 1,5e ja Vielä ISOMPI puhuva Hipsu 1,50e (eri kirpparilta).
 
Minusta on. Jopa tuo 4½v tykkää katsoa välistä. Eikä se ole niin aivovammaista kuin miltä ensisilmäykseltä näytää, lapset kun tykkää toistosta toiston perään. ei kai ne muuten haluaisi "lukea" samaa kirjaa monta kertaa peräkkäin ja monena päivänä.
Toinen hyvä on Maisa. Tarpeeksi simppeliä ja turvallista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Meidän kaksivuotiaasta. :D

Mutta, niitä ei enää saa mistään!

Jos näette jossain myynnissä, kertokaa! :attn:
VHS kasetteja oon nähnyt cittarissa..
Kirpaarit kans koluttu, ja AINA ostan, jos näen..

Löytöni : puhuva pai (1,5e), puhuva hipsu (1,5e), 2 pientä pehmeää laa-laata (2e ja 10c) ja pieni pehmeä tiivitaavi (1e), sekä kovat pienet, nukkapintaiset hipsu, laa-laa ja pai (20c/kpl). Niin ja teletappien juhlakirja 2000 (50c).

 
Mun 4 vee katseli Teletappeja jo 9 kk iässä. Aivotoimintaa tuskin on pilannut, fiksu ja erittäin hyvin kehittynyt likka tuo on =).
Anttilasta ostin muutaman Teletappi-dvd:n, niitä on ollut myynnissä myös Makuunissa ja R-kioskilla hintaan 9,90 tms. Meillä on VHS-kasetteja, siis Teletappeja, jos jotakuta kiinnostaa...meille ne on tarpeettomia kun meillä ei oo enää toimivia videoita missään.
 
Vieras
No ei se ainakaan vanhempien mielestä kovinkaan älykkäältä ohjelmalta näytä..Tyttö, 2½v. kylläkin tykkää.
Meillä oli vaan yksi vhs, ja sitäkään ei voi enää katsoa, kun videot meni rikki.
 
Greippi
aikanaan opiskelukaverit Briteissä katsoivat sitä toipuessaan biletyskamoista seuraavana aamuna. Jotenkin en sen jälkeen ole osannut suhtautua siihen ihan neutraalisti eli en ole niitä omalle pojalle hankkinut. Mutta että tuhoaisi aivoja, no enpä usko...
 
Viblsp
Isommat (2v ja 4v) ei enää kauheesti tykkää, mutta kaksoset 10kk tulevat heti paikalle kun teletapit laitetaan. Ja se onkin hyväksi todettu keino saada hieman aikaa kotitöille yms.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
esikois tyttö oppi laskemaan 4 tosi nopsaan vissiin teletappien avulla.
Juu ja tuossahan on muutaki hyödyllistä, värejä ja paikkoja (esim. nyt kuuluu "Pai on seinän vieressä ja Laa laa seinän takana" tjsp) ja muutakin opettavaista.

Isommat tykkää nykyään enemmän Mikki Hiiren kerhotalosta, sekin opettavainen.
 
mä oooooonn jali
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
esikois tyttö oppi laskemaan 4 tosi nopsaan vissiin teletappien avulla.
Juu ja tuossahan on muutaki hyödyllistä, värejä ja paikkoja (esim. nyt kuuluu "Pai on seinän vieressä ja Laa laa seinän takana" tjsp) ja muutakin opettavaista.

Isommat tykkää nykyään enemmän Mikki Hiiren kerhotalosta, sekin opettavainen.
 

Yhteistyössä