Otsikko.
Millenia 07.11.2011 #7 Nuori Magneto, Wolverine, Patrick Jane, Kyle XY, Spike, Alcide... olisihan noita .
"bisse" 07.11.2011 #8 Paosta Theodoro "T-Bag" Bagwellin kanssa, Sweeney Toddin, Dr. Housen.. onhan näitä. Ja nimenomaan näiden fiktiivisten henkilöiden kanssa, en niiden näyttelijöiden.
Paosta Theodoro "T-Bag" Bagwellin kanssa, Sweeney Toddin, Dr. Housen.. onhan näitä. Ja nimenomaan näiden fiktiivisten henkilöiden kanssa, en niiden näyttelijöiden.
sähköpaimenkoira 07.11.2011 #10 Ridge Forrester, mieluiten 80-luvun versiona. Tosin 80- tai 90-luvulla en nähnyt tyypissä yhtään mitään mielenkiintoista.
Ridge Forrester, mieluiten 80-luvun versiona. Tosin 80- tai 90-luvulla en nähnyt tyypissä yhtään mitään mielenkiintoista.
"bisse" 07.11.2011 #12 [QUOTE="Maanantai";24983861]Ottasin joko Salkkareiden Sergein tai sit nuoren Hannibal Lecterin [/QUOTE] Sulla on mun luonto ainakin osittain. Tosin Lecter iskee kyllä paremmin vanhempana versiona, mutta nuorempikin kelpaisi.
[QUOTE="Maanantai";24983861]Ottasin joko Salkkareiden Sergein tai sit nuoren Hannibal Lecterin [/QUOTE] Sulla on mun luonto ainakin osittain. Tosin Lecter iskee kyllä paremmin vanhempana versiona, mutta nuorempikin kelpaisi.
lakaisukone 07.11.2011 #13 Oopperan kummitus. Vähän pelottava, tyylikäs, laulutaitoinen ( se on ihan kiva juttu) ja seksikäskin
Viehko Bertta 07.11.2011 #14 Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove: Näytä alkuperäinen viesti Jack Sparrowin. Click to expand... Oon niin mielikuvitukseton, että pakko peesailla. Yritin mää kyllä tosissani miettiä jotain muuta
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove: Näytä alkuperäinen viesti Jack Sparrowin. Click to expand... Oon niin mielikuvitukseton, että pakko peesailla. Yritin mää kyllä tosissani miettiä jotain muuta
"Maanantai" 07.11.2011 #22 Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa: Näytä alkuperäinen viesti Mr. Bigin (Sinkkuelämästä siis) Click to expand... Ai hitsi, hänet mä unohdin kokonaan! Voi olla että joudutaan ottaan pieni kissatappelu
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa: Näytä alkuperäinen viesti Mr. Bigin (Sinkkuelämästä siis) Click to expand... Ai hitsi, hänet mä unohdin kokonaan! Voi olla että joudutaan ottaan pieni kissatappelu
Keijupölly 07.11.2011 #24 Ahaa, silleen, käsitän... Tarkoittanet, että siis kahvilla tai illallisella... Olen aina tykännyt Tarzanista kaikista eniten. Ja Frodosta minä kanssa tykkään. Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 07.11.2011
Ahaa, silleen, käsitän... Tarkoittanet, että siis kahvilla tai illallisella... Olen aina tykännyt Tarzanista kaikista eniten. Ja Frodosta minä kanssa tykkään.