kenellekkään määrätty VERMOX-tehokuuria??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua tarvitseva

Vieras
Syy miksi kysyn on se, kun kukaan tämän kaupungin lääkäreistä ei ole tuntunut kuulevan moisesta! Meillä siis ollut todella sitkeä kihomatotartunta, pyrvineitä on syöty monia kuureja, ja myös vermoxia nyt kokeiltu. Viimeksi kun oli vermoxin uusintakuurin aika, niin poika alkoi valittamaan pepun kutinaa jo muutamia päiviä ennen. Eli ilmeisesti uudet madot olivat jo ehtineet kuoritua. Soitin lääkärille ja kysyin pitäisikö kuuri nyt vielä kerran uusia. Sain vastauksen että ei enää uusita, jos kutina jatkuu niin sitten ihotautilääkärille. Joo'o.. empä usko että se kutina siitä lähtisi kun kuolleita matoja olen potassa nähnyt. Vermoxeja on vielä jäljellä ja tekisi mieleni uusia kuuri vielä kerran vastoin lääkärin ohjetta. Proviisori sanoi minulle apteekissa että vermoxin pitkäaikaiskäytössä pitäisi veriarvoja seurailla. Sempä takia nyt mietin uskallanko omin päin enää uusia kuuria. Joten jos jollekkin on tuo vermoxin tehokuuri tuttu niin onko teillä siinä yhteydessä seurattu veriarvoja??

Mä olen aivan epätoivoinen jo noitten samperin matojen kanssa. Lauantaina otettiin viimeksi vermox ja poika äsken sanoi että pepusta kutittaa. Mä en kohta ole enää järjissäni!! Käsiä pestään hirmuisesti ja siivottu on, lakanoita vaihdettu viimeiset 2 viikkoa joka päivä vaikka tiedän ettei tarvetta siihen olisi. Mitä tässä voi enää tehdä kun ei tosta tehokuurista ole täällä kukaan kuullut!?

Poika ei ole hoidossa, lapsiperheitä meillä ei käy.( valitettavasti) Muutenkin ympyrät ovat tosi pienet. Mä en ymmärrä! Ja sitä ymmärrän vielä vähemmän ettei kukaan täällä ole kuullut tuosta tehokuurista!

En tiedä mitä tekisin. En enää rasittaisi lapsen elimistöä Vermoxilla varsinkin kun sikaflunssakin saattaa olla tuloillaan. Madothan eivät ole vaarallisia. Oletko kokeillut sitä sinkkipastaa yöksi?

sinkkipastaa kokeiltu. Pitänee soittaa neuvolaan jos pääsisi´sinne lääkärin kanssa keskustelemaan. Josko kutina johtuisi lääkkeen ärsytyksestä?? Tiedän etteivät madot ole vaarallisia, mutta kyllä se on aivan järkyttävää se kutina ja luikertelu!!! Mielenterveys tässä menee!

Yhteistyössä