sad
kun kysymykseen ei tule oma mies/perhe/ystävät... asia hyvin henkilökohtainen.. rakkausjuttuja.. mulla hajoo nuppi tän asian kanssa oikeasti 
puhu meille me autetaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:tämä asia tulee kokoajan uniin,tekee mut itkuiseksi, ärtyneeksi,poissaolevaksi, saa mut välillä ahmimaan,välillä treenaamaan hulluna..vaikka mitä että menis hetkeks pois mielestä
en voi jos joku tunnistaa, ja haluaisin puhua,en kirjoittaa..Alkuperäinen kirjoittaja mä:puhu meille me autetaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:tämä asia tulee kokoajan uniin,tekee mut itkuiseksi, ärtyneeksi,poissaolevaksi, saa mut välillä ahmimaan,välillä treenaamaan hulluna..vaikka mitä että menis hetkeks pois mielestä
mulla on muuten sama ongelmana mutt en minäkään voi kertoo kellekkään tää on karseeta, ymmärrän sinuaAlkuperäinen kirjoittaja ap:en voi jos joku tunnistaa, ja haluaisin puhua,en kirjoittaa..Alkuperäinen kirjoittaja mä:puhu meille me autetaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:tämä asia tulee kokoajan uniin,tekee mut itkuiseksi, ärtyneeksi,poissaolevaksi, saa mut välillä ahmimaan,välillä treenaamaan hulluna..vaikka mitä että menis hetkeks pois mielestä
Kaupallinen yhteistyö: Storytel