N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Mulla tutkittiin ja epäiltiin nivelreumaa. Oireet täsmäsi ja jotkut kokeetkin vastaavaa näytti.
Sain kortisonia kuurin joka helpotti melkoisesti kipua, muttei vienyt kaikkea pois. Lopun vei D-vitamiini reiluna annoksena (125mikrogrammaa/vrk) ja kokeissa todettiinkin d-vitamiinin puutos. Nyt tuota syönyt ja loput kivut melkein poissa. Enää jäljellä kipu oikeassa kädessä, johon mikään ei ole auttanut mutta on siedettävää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun miehellä alottiin reumalääke reaktiiviseen artriittiin, se auttoi ja nyt ei syö enää. pariin vuoteen ei ole ollut tulehdusta. oletko käyttänyt muuten kylmäpusseja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kylmää käytän useita kertoja päivässä.. auttaa hetkellisesti. kortisonit ei käy suun kautta otettuna.. sekoittaa pään pienilläkin annoksilla. nestettä kertyy nilkasta alaspäin koko jalkaterään, polveen myös. kipua myös muualla kropassa...
menossa salatsobyrin (tai miten nyt kirjoitettiinkaan) neljä tabua päivässä.. ei merkittävää apua. pari kuukautta oon syöny.
verikokeet kaikki ok (joskus crp lievästi koholla) paitsi anemia vaivaa...
tää kipu vain jatkuu ja jatkuu ja loputtomiin ei voi särkylääkkeitäkään popsia. mikään ku niistäkään ei auta kunnolla.