V
"Verena"
Vieras
Miten olette jaksaneet kun välinne esimiehenne kanssa ei ole sitä mitä voisi olla enemmän? Minulla välit esimiehen kanssa on silleen, että työn puolesta ollaan keskustelu yhteydessä mutta kahvipöytä jutustelut ja sun muut mitä ei liity työhön ovat olematonta. En nyt tarkemmin kerro mistä syystä huono välimme on muttei se nyt kuitenkaan ole sellaista tyyliin murhaava katse vaan pikemmin yritetään välttää toistemme kohtaamista.
Osaston vaihto on käynyt mielessä mutta se tietäisi esim. palkkan alennusta koska omaa vastaavaa työtäni kaikki paikat ovat täynnä(niihin on tunkkua),,,,
Osaston vaihto on käynyt mielessä mutta se tietäisi esim. palkkan alennusta koska omaa vastaavaa työtäni kaikki paikat ovat täynnä(niihin on tunkkua),,,,