kenelläkään ollut raskaus oireena nännit jotenkin "nypyttää" niinkun jos on kylmä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännitttttäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No entäs kun mulla menee jotenkin se koko nännipiha niinkun kovaksi ja rupistuu sillai rumasti :( Tää tuli jo ekassa raskaudessa mut ei oo mennyt pois!! Kauheen näköstä,onko muilla ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja haamu:
No entäs kun mulla menee jotenkin se koko nännipiha niinkun kovaksi ja rupistuu sillai rumasti :( Tää tuli jo ekassa raskaudessa mut ei oo mennyt pois!! Kauheen näköstä,onko muilla ollut?

mulla myös nyt sellaset ruttuset koko nännipiha ihan rutussa.ihan kun olisi kylmä vaikka ei ole ja 2 paitaakin päällä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja haamu:

mulla myös nyt sellaset ruttuset koko nännipiha ihan rutussa.ihan kun olisi kylmä vaikka ei ole ja 2 paitaakin päällä!!

Mulle tuli ihan sama raskauden aikana ja siitä asti jäänyt vaikken nyt raskaana ookaan! Mut ei oo enää yhtään niin pahana kun sillon..Mut silti se on tosi inhottavaa :( Onkohan toi kuinka yleistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Eevva:
Mullakin oli alkuraskauden yhtenä oireena nännipihoihin ilmestyneet nyppylät. Ja tulivat muuten jäädäkseen...

Ei varmaan puhuta samasta asiasta vaan siitä et se nännipiha menee niinkun kasaan,kurttuun :)

Mulla ei ollut tuota raskausaikana, mulla olikin niin pienet nännit että kesti aikansa että vauva sai niistä edes kunnon imuotteen. ...Mutta sitten kun se imuote löytyi niin jopas muuttui ääni kellossa. Mun nännit on meinaan sitten keulineet siitä asti ihan 24/7. Ja mua ärsyttää se suunnattomasti. Topattujenkin liivien läpi ne näkee ellei sit ole päällä joku paksu paita. Ei siinä mtn jos olis hehkeät ja edes suht symmetriset rinnat mutta ku nää on ihan eriparia.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Mulla ei ollut tuota raskausaikana, mulla olikin niin pienet nännit että kesti aikansa että vauva sai niistä edes kunnon imuotteen. ...Mutta sitten kun se imuote löytyi niin jopas muuttui ääni kellossa. Mun nännit on meinaan sitten keulineet siitä asti ihan 24/7. Ja mua ärsyttää se suunnattomasti. Topattujenkin liivien läpi ne näkee ellei sit ole päällä joku paksu paita. Ei siinä mtn jos olis hehkeät ja edes suht symmetriset rinnat mutta ku nää on ihan eriparia.

:(

Mulla sama peli jossain vaiheessa raskautta.
Nyt ollaan yritetty ja pari päivää nännit tuntunu kovilta ja kipeiltä.Toivon että olis nyt SITÄ mutta uskoisin että tää on vaan joku menkkojenalkamisjuttu.Imettämisestä on aikaa.

mulla ei koskaan aiemmin ole missään kierrossa ollut moista. eilen illalla imettelin asiaa ja ajattelin että mulla on kylmä mutta kun päivällä suihkuun mennessäni huomasin saman ja nyt illalla niin alloin miettimään.rinnat ei ole kipeät vain välillä vihloo oudosti ja nännis sellaiset ihakun niihin olisi laittanut jotain kylmägeeliä ja hieman arat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla ei koskaan aiemmin ole missään kierrossa ollut moista. eilen illalla imettelin asiaa ja ajattelin että mulla on kylmä mutta kun päivällä suihkuun mennessäni huomasin saman ja nyt illalla niin alloin miettimään.rinnat ei ole kipeät vain välillä vihloo oudosti ja nännis sellaiset ihakun niihin olisi laittanut jotain kylmägeeliä ja hieman arat.

Hei täällä sama peli.Ja hiivakin iski.Päivä taas.. :headwall:
En tiä mistä johtuu,ei mun menkatkaan viä pitäis alkaa,mutta toisaalta vaikuttaako niin aikasessa vaiheessa oleva raskaus viä tisseihin..?!? :whistle:

mä oeln omalta osaltani melko varma tuosta raskautumisesta!
kissa makaa mun vieressä sohvalla ja en oo ikinä enne nvoinut näin pahoin sen hengityksen hajusta! piti käydä yökkimässä! ensin haistoin et tässä haisee kissankusi ja nyt tuo sen henki!

Alkuperäinen kirjoittaja jännitttttäää:
ja hieman arat oviksesta nyt 7 tai 8 päivää ja eilen tämän huomasin. ovat kokoajan samalla tavalla kun olisi kylmä. hieman aratkin on.

Mulla oli just toi oire ennen plussaamista ja siitä olinkin melkein varma, että oon raskaana

Yhteistyössä