J
jännitttttäää
Vieras
ja hieman arat oviksesta nyt 7 tai 8 päivää ja eilen tämän huomasin. ovat kokoajan samalla tavalla kun olisi kylmä. hieman aratkin on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haamu:No entäs kun mulla menee jotenkin se koko nännipiha niinkun kovaksi ja rupistuu sillai rumastiTää tuli jo ekassa raskaudessa mut ei oo mennyt pois!! Kauheen näköstä,onko muilla ollut?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja haamu:No entäs kun mulla menee jotenkin se koko nännipiha niinkun kovaksi ja rupistuu sillai rumastiTää tuli jo ekassa raskaudessa mut ei oo mennyt pois!! Kauheen näköstä,onko muilla ollut?
mulla myös nyt sellaset ruttuset koko nännipiha ihan rutussa.ihan kun olisi kylmä vaikka ei ole ja 2 paitaakin päällä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Eevva:Mullakin oli alkuraskauden yhtenä oireena nännipihoihin ilmestyneet nyppylät. Ja tulivat muuten jäädäkseen...
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Mulla ei ollut tuota raskausaikana, mulla olikin niin pienet nännit että kesti aikansa että vauva sai niistä edes kunnon imuotteen. ...Mutta sitten kun se imuote löytyi niin jopas muuttui ääni kellossa. Mun nännit on meinaan sitten keulineet siitä asti ihan 24/7. Ja mua ärsyttää se suunnattomasti. Topattujenkin liivien läpi ne näkee ellei sit ole päällä joku paksu paita. Ei siinä mtn jos olis hehkeät ja edes suht symmetriset rinnat mutta ku nää on ihan eriparia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla ei koskaan aiemmin ole missään kierrossa ollut moista. eilen illalla imettelin asiaa ja ajattelin että mulla on kylmä mutta kun päivällä suihkuun mennessäni huomasin saman ja nyt illalla niin alloin miettimään.rinnat ei ole kipeät vain välillä vihloo oudosti ja nännis sellaiset ihakun niihin olisi laittanut jotain kylmägeeliä ja hieman arat.
Alkuperäinen kirjoittaja jännitttttäää:ja hieman arat oviksesta nyt 7 tai 8 päivää ja eilen tämän huomasin. ovat kokoajan samalla tavalla kun olisi kylmä. hieman aratkin on.