Kenelläkään kokemuksia Peg Perego Pliko P3 -rattaista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plikotko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin tykkään, tosin oon ostanu ne ulkomailta ja hintaa ei ollu edes puolta mitä Suomessa. Jos pyörät lukitsee kulkee pienessä lumessa, mutta ei mielestäni loskassa eikä lumihangessa.
On pienet, helpot kasata, niihin mahtuu koppa esim. Brion, mahtuu isompikin lapsi nukkumaan kun saa ihan makuu asentoon.
Meillä ne on matkavaunuina ollu ja Britaxin kaukalon saa niihin hyvin ei nyt lukittua mutta tukevasti kiinni kuitenkin.
En voi haukkua :)

saatiin poistomyynnistä satasella , ovh 299 ? ajanut kyllä asiansa täydellisesti, tavarakori sopiva matkakäyttöön, menee pieneen kasaan , joka on tärkeä ominaisuus, vahvat kahvat, kääntyvät etupyörät!

ei olla vuodessa löydetty yhtään vikaa niissä, suosittelen lämpimästi =)

ihan loistavat!! nuo rattaat ja ergon selkäreppu on musta meidän perheen parhaat ostokset!

meillä kaks lasta ihan peräjälkeen, noissa plikoissa kun on se seisomatelinekin
valmiina niin ohjee!!

ja tosiaan menevät pieneen tilaan, mahtuvat täten joka autoon, hissiin, rappuun ja parvekkeelle, päälle vaan joku pehmeä kantokoppa niin vauva nukkuu niissä kauan ja nukkuu kyl vähän isompikin lapsi. kääntyvät pyörät mahtavat kauppareissuilla ja lukittuna kulkevat hyvin. en nyt ehkä ihan lenkki lenkille lähtis mutta tasasta asfalttia oon vetänyt isompiakin lenkkejä.

yli kolme vuotta olleet käytössä, ei mitään vikaa.

suosittelen.

Loistavat matkarattaat, mutta ei kyllä kilometrien kävelyyn. Ei ne niin hyvin rullaa.. Lumihangessa olen usein mennyt peruuttamalla. Käy myös ihan pienelle lapselle.

Minkälainen se seisomateline on? Jostain luin, että aika pieni..??? Voiko siinä 'oikeasti' isompi lapsi lepuutella jalkoja..pysyykö laudalla ilman, että rystyset valkeina puristaa rattaista?

Erittäin hyvät rattaat. Olen käyttänyt mm. lentomatkoilla kestävämmän rungon takia (ei ole muovia). En minä kyllä millään matkarattailla kunnon lumeen lähtisi ajelemaan, matkarattaat ovat vaan matkarattaat. Pitkille lenkeille on hyvä olla isopyöräiset, tukevat rattaat. Meillä on ollut Plikojen lisäksi kevyet kuomurattaat, hyvä yhdistelmä.

Yhteistyössä