Kenellä väljin römpsä??

  • Viestiketjun aloittaja gallu
  • Ensimmäinen viesti
römpsästään ylpeä
Meille saa helpolla uuden sohvakaluston, kun istun vaan soffalle huonekaluliikkeessä ni alipaine imasee sen sisään. Kotona vaan lumpsautan sen olkkariin mieleiselle paikalle.

Valitettavasti kuva on nyt hukassa=(
 
Alkuperäinen kirjoittaja römpsästään ylpeä:
Meille saa helpolla uuden sohvakaluston, kun istun vaan soffalle huonekaluliikkeessä ni alipaine imasee sen sisään. Kotona vaan lumpsautan sen olkkariin mieleiselle paikalle.

Valitettavasti kuva on nyt hukassa=(
:LOL: :LOL: Eikä...tää oli hauska (nauraa kippurassa) :LOL: :LOL:
 
Salama McQueen
Ei jumprahuiti, ihan kipee ketju. :LOL: :LOL:

Hei sinä alipaineistettu sohvarömpsä, ota sinä joku mieleinen soffakalusto, mä poikkean tuolla Hämeenlinnan Asuntomessuilla ja pyydystän kivan talon sille sohvalle. Jos tilaa jää, poikkean myös Ikeassa.
 
rämpsästään ylpeä
Kivasti saa huutiksessa kulunkirahaa kun noita ylimääräisiä kalusteita myypi.

Antiikkiliikkeestä saa ehkä parhaat jutut, sellasia kustavilaisia astiakaappeja ja muita.

Kertokaa mitä tarvitte ni mä käyn imasee römpsällä. Lievää hajua voi esiintyä puolen vuotta, kun on ollu tota epäspesifiä tulehduskierrettä jonkin aikaa...Varmaan noi kaapistojen kulmat hankaa ja sit just keinokuidut sohvakankaissa=(
 
sasasi
ihana ketju, nauran täällä vedet silmissä!! itse aina houkuttelen miestä petipuuhiin kyselemällä että kiinnostaisiko heitellä patonkia messuhalliin, missä on silakkamarkkinat.
 

Yhteistyössä