Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:kuvaa ei löydy, mutta kun mä menen järveen uimaan, saan samalla lounaskalat pyydystettyä :ashamed:
lompakko. =) no mitä luulet?!Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mikä on römpsä??!!
*putos tuolilta*Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:kuvaa ei löydy, mutta kun mä menen järveen uimaan, saan samalla lounaskalat pyydystettyä :ashamed:
Mitä kaloja syötte yleensä lounaaksi??? =)Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:kuvaa ei löydy, mutta kun mä menen järveen uimaan, saan samalla lounaskalat pyydystettyä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:kuvaa ei löydy, mutta kun mä menen järveen uimaan, saan samalla lounaskalat pyydystettyä :ashamed:
varmaan lahnoja???? =)Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mitä kaloja syötte yleensä lounaaksi??? =)Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:kuvaa ei löydy, mutta kun mä menen järveen uimaan, saan samalla lounaskalat pyydystettyä :ashamed:
Eikä...tää oli hauska (nauraa kippurassa)Alkuperäinen kirjoittaja römpsästään ylpeä:Meille saa helpolla uuden sohvakaluston, kun istun vaan soffalle huonekaluliikkeessä ni alipaine imasee sen sisään. Kotona vaan lumpsautan sen olkkariin mieleiselle paikalle.
Valitettavasti kuva on nyt hukassa=(