Kenellä on vaikeinta-taisto

• Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti
Kerttu-Kyllikki
Siis oikeesti, miten viittitte?

Yhellä on rankkaa, ku on yksinhuoltaja, toisella on huono mies, kolmannella ei oo tukiverkkoa ollenkaan.
Jokaisen elämässä ne omat asiat on kuitenki eniten sydäntä lähellä, miten siitä voi edes kiistellä, kenellä on arjen pyöritys vaikeinta...? :kieh:

Huoh. Kiitos.

JONSERED Karhunkantaja
Pitäähän sitä edes jossain päteä ja omaa sädekehäänsä kiillottaa. :whistle:

Helpommalla pääsisi, jos ihmiset muistaisivat kehua toisiaan, ettei tarvitse käänteiselle linjalle lähteä...

Kerttu-Kyllikki
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedoksi:
Mulla on noi kaikki, mitkä mainitsit. Lisäksi vielä muuta.
Joo. No sulta meni pointti vissiin ohi.

Ei kukaan muu voi tietää, minkä toinen kokee rankaksi, joten siitä on ihan turha kiistellä.

minä se vasta oon kärsinyt

Alkisperhessä elänyt, setäni insesti uhri, koulukiusattu, ei tukiverkkoa, palstakiusattu, kaeskenmenon kokenut,vauvan kuoleman kokenut,masennuksen. tässä t ainkin jotakin.

Jos näistä selviä niin noi on vielä pientä.

( Tää ei oo kilpailua, huvittaa vaan joskus kun ihmiset ei jaksa 9 tuntia yksin lapsen kanssa)

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
minä se vasta oon kärsinyt

Alkisperhessä elänyt, setäni insesti uhri, koulukiusattu, ei tukiverkkoa, palstakiusattu, kaeskenmenon kokenut,vauvan kuoleman kokenut,masennuksen. tässä t ainkin jotakin.

Jos näistä selviä niin noi on vielä pientä.

( Tää ei oo kilpailua, huvittaa vaan joskus kun ihmiset ei jaksa 9 tuntia yksin lapsen kanssa)
No jos ei just sillä hetkellä jaksa, niin sitten ei! Sitä ihmistä ei silloin sun ongelmat lämmitä! Se on ihan turha lähteä vertailemaan. Ja voi sitten olla vaikka hiljaa jos ei yhtään ymmärrystä löydy.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:

Yhellä on rankkaa, ku on yksinhuoltaja, toisella on huono mies, kolmannella ei oo tukiverkkoa ollenkaan.
Jokaisen elämässä ne omat asiat on kuitenki eniten sydäntä lähellä, miten siitä voi edes kiistellä, kenellä on arjen pyöritys vaikeinta...? :kieh:

Huoh. Kiitos.
Miten nii ? valittaminen on kivaa. Älä sinä valita siitä, että toiset valittaa. Mitäs elät niin helppoa elämää.

Kerttu-Kyllikki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:

Huoh. Kiitos.
Miten nii ? valittaminen on kivaa. Älä sinä valita siitä, että toiset valittaa. Mitäs elät niin helppoa elämää.
No mutta, jokaisella on varmasti niitä hemmetin vaikeita asioita ollu elämässään. Että miten perskeles kukaan palstalainen voi jonkun toisen elämän helppoutta tai vaikeutta määritellä?

Yhteistyössä