Kenellä on jääpalakone pakastimessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no siihen pitää vaan täyttää säiliöön vettä ja sitten se polpottelee niitä jääpaloja kun kääntää semmosesta vivusta, vaikee selittää järkevästi mut siis ihan naurettavan yksinkertainen systeemi se on.

meillä on jääpalakone ja kylmävesi juttu ja se jääkaappi on vaan liitetty vesijohtoon, toisesta kun painaa tulee kylmää vettä ja toisesta sitten jäämurskaa tai jääpaloja. Tosi helppoo ja kätevää. Ainoo miinus on se että side by side kaapissa on pakastin pieni ja tuo vie siitäkin osan, mut arkulla sit paikataan

[QUOTE="vieras";23223184]meillä on jääpalakone ja kylmävesi juttu ja se jääkaappi on vaan liitetty vesijohtoon, toisesta kun painaa tulee kylmää vettä ja toisesta sitten jäämurskaa tai jääpaloja. Tosi helppoo ja kätevää. Ainoo miinus on se että side by side kaapissa on pakastin pieni ja tuo vie siitäkin osan, mut arkulla sit paikataan[/QUOTE]

minkä merkkinen toi on ja paljos tommoinen maksaa?

.. on ollut sellainen ja kun taas joskus päästään omaan asuntoon sinne tulee ehdottomasti sellainen myös.. Kun ollaan ilman oltu niin sitä on kyllä kova ikävä, sen verran kätevä oli, päivittäisessä käytössä. Meilläkin oli sellainen joka vaan pienellä muoviletkulla liitettiin vesijohtoon. Teki jääpaloja ja murskasikin ne ja antoi sopivan kylmää juomavettä.

Tollanen olisi ihan mahtava, meidän 4v neiti pitää kovasti jääpalavedestä eli jääpaloja saa olla kokoajan tekemässä. Muutenkin ei vaikuta ollenkaan turhalta. Minkä kokoiset säiliöt noissa on yleensä sitä jäätä? Loppuiko jäät esim. viime kesänä kesken päivänaikana jos tuli juotua useampi kylmä juoma? Tai vaikka juhlissa?

meillä on lg: jääkaappi, missä on integroituna tollanen jääpala, jäämurska, kylmävesi "automaatti" varsinkin kesällä toi on ihana, ja kunnon kokoinen pakastin on plussaa... maksoi pari vuotta sitten 1900e pois en vaihtais mistään hinnasta.

Me ostettiin edelliseen asuntoon sellainen automaattisella jäävesi/jääpalakoneella varustettu jääkaappi, mutta minä en sitä niin rakastanut. Se piti yllättävän kovaa ääntä kun ropisutteli niitä jäitä säiliöön ja etenkin sitten sen annostelija piti reilusti ääntä kun otti jäitä kuppiin. Kyllä mä sitä käytin kuitenkin paljon! Ja meilläkin oli suoraan vesijohdossa eli mitään vesiä ei tarvinut lisäillä.

Nyt meillä on sellainen jääpalasysteemi, että itse täytetään sellainen kolmen jääpalakennoston tarjotin vedellä ja kun ne on jäätyneet, väännän sellaisesta vivusta ja ne palat putoaa allaolevaan laariin/säiliöön, josta sitten saa kahmaista jääpaloja halutessaan. Minusta tää on paljon paljon mukavampi, en ole kaivannut sitä että palat saa oven ulkopuolelta! Mutta kuka tietty tykkää mistäkin!

Nyt meillä on sellainen jääpalasysteemi, että itse täytetään sellainen kolmen jääpalakennoston tarjotin vedellä ja kun ne on jäätyneet, väännän sellaisesta vivusta ja ne palat putoaa allaolevaan laariin/säiliöön, josta sitten saa kahmaista jääpaloja halutessaan. Minusta tää on paljon paljon mukavampi, en ole kaivannut sitä että palat saa oven ulkopuolelta! Mutta kuka tietty tykkää mistäkin!

Meillä samanlainen systeemi :)
Me ostettiin äskettäin uusi pakastin ja jääkaappi ja me tosiaan olimme ensin menossa ostamaan tuota vastaavaa yhdistelmää
LG Side-by-Side - Gigantti
mutta herttilei kun se pakkanen on PIENI?! :O Siis oikeasti se jääpalaja vesihan systeemi vei järjettömän ison tilan joten mokoman vesihanan ja jääpalakoneen takia ei kiitos,
minulla on pakastimelle ihan käyttötarkoituskin :)
Nyt siis meillä kunnollinen iso kaapipakastin jossa vataavanlainen jääpala systeemi kuten takkuinen ameebakin kertoi :)

Meillä samanlainen systeemi :)
Me ostettiin äskettäin uusi pakastin ja jääkaappi ja me tosiaan olimme ensin menossa ostamaan tuota vastaavaa yhdistelmää
LG Side-by-Side - Gigantti
mutta herttilei kun se pakkanen on PIENI?! :O Siis oikeasti se jääpalaja vesihan systeemi vei järjettömän ison tilan joten mokoman vesihanan ja jääpalakoneen takia ei kiitos,
minulla on pakastimelle ihan käyttötarkoituskin :)
Nyt siis meillä kunnollinen iso kaapipakastin jossa vataavanlainen jääpala systeemi kuten takkuinen ameebakin kertoi :)

Joo se kone vie oikeasti hurjasti tilaa pakstimessa!! Paremmin tilaa jää tuossa meidän nykyisessä!

Joo se kone vie oikeasti hurjasti tilaa pakstimessa!! Paremmin tilaa jää tuossa meidän nykyisessä!

juu, se on varmaan verraton keksintö jos asut sen verran isossa talossa jossa erikseen kellari tai jos jollakin on jätti iso keittiö mihin sitten saa vielä kunnon pakastimenkin.
Kyllä minä arvostan kunnon pakkastilaa ja tuo meidän jääpala"kone" :D no onhan se ihan kiva lisämauste :D
Minusta on kiva kun siinä saa tehtyä tosi kätsysti jäitä ja jos ei hgeti tarvitse käyttää, niin kannattaa täytelläkin se loota valmiiksi jäillä ;)
Kesällä helppoa vain avata laatikko ja ottaa jäitä :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä