Kenellä muulla poika joka kova halailemaan ja..

.. suukottelemaan. Poika tekee sitä ihan kaikille, myös kavereilleen. Saattaa yhtäkkiä enoaankin halata ja sanoa "oot mun kaveri!".
Hoidosta sanottiin, että poika on kova halailemaan.
Kotonakin halailee mua ja isäänsä ja siskoaan usein.
Jotkut vanhemmat ihmiset eivät ymmärrä sitä.. Pitävät sitä "omituisena" jos poika yhtäkkiä haluaa halata.
Onko siinä jotain väärää?? MUn isomummuni joskus sanoi, että tuleekohan tosta pojasta jotenkin omituinen, kun se noin haluaa halailla... Ja voitte uskoa että mä loukkaannuin!!

Hulina
Sehän on vain ihanaa, jos poikakin näyttää tunteitaan! Onpa oikein supisuomalaista ajattelua, ettei sais halia eikä pussata :(

Varsinkin poikien kohdalla valitettavasti varmaan usein ajatellaan, että ei ole "miesmäistä" osoittaa tunteitaan noin avoimesti. Itse ainakin halin, silitän ja pussailen 1,9 v. poikaani tosi paljon ja toivon todella, että hänellä pysyy vastaisuudessakin kyky näyttää tunteitaan yhtä avoimesti kuin nyt!

Vai omituinen =) no meidän 3 v poika on sitten ihan kummajainen, monesti halailee ja suukottaa minua myös julkisesti, meillä halaillaan sylkytellään ja suukotellaan kotona paljon. Halailee myös paljon siskoaan ja iskää.

Ole ylpeä ja iloinen että pojallasi taito näyttää tunteitaan. Valitettavan usein etenkin pojilla ei hellyydenosoituksia pidetä "normaalina". Ja sitten mietitään mikseivät ne "isot pojat" pussaa...
Mekin halataan ja pussataan paljon ja sanotaan kans että rakastetaan!

Äikkä
Minulla on 4-vuotias poika, joka on aina halunnut olla paljon sylissä ja edelleenkin haluaa aina välillä. Meillä myös suukotellaan, halitaan ja kerrotaan, että rakastetaan joka päivä. Minusta se ei ole omituista.
Ne, jotka niin sanovat ovat itse kasvaneet kodissa, jossa kaikenlainen läheisyys on ollut omituista. He eivät myöskään ole osanneet antaa läheisyyttä omille lapsilleen.

Meillä poika on nyt 3v2pvä joka ilta pitää ilta pusut antaa ja päivällä kans isäsä lähtee töihin niin pussaillaan ja halitaan..minusta on ainakin hyvä että näin tehdään,niin kauvan kun poika tekee :hug: :heart: ei ne kovin vanhaks pussaile ja halaile

Mammaro
Ihana oikahan sinulla on eikä omituinen!
Nojoo, minunkin poika halailee ja pussailee ja sanoo että tykkään susta... (ikä siis hiukan vajaa 3 vuotta)... Ja siks toisekseen, kannattaa nauttia nyt, koska jossain vaiheessa se saattaa pusuttelu ja haliminen loppua, kun tullaan muroosikään jne :)

Kiitos kaikille!! :flower: Mä luulen että ton mun isomummun asia on ollut vähän erilainen, ehkä silloin ei ole niitä tunteita niin näyttetty, varsinkaan pojat!!
Mutta meillä myös kotona näytetään tunteemme, halataan ja pussataan.
Toivon, että poika pystyy aina siihen tulevaisuudessakin, näyttämään tunteensa.

jepulis jee
Ja olen törmännyt jopa äitiin, jonka mielestä pieni poika ei saanut itkeä. Karjui pihamaalla 2-3 vuotiaalle, itkevällä pojalleen, että taas siinä ulvot, olet samanlainen itkupilli kuin isäsikin.

Pojan pitää olla MIES jo 1-vuotiaana: heilua nyrkit tanassa ja uhota, olla aggressiivinen ja leikkiä taisteluleikkejä ??

Minulla on myös pieni herkkä poika, joka haluaa halit ja pusut illalla ja päiväkotiin jäädessä, pusuja tulee toisinaan tosi monta ja nykyään moiskauttamalla... ja haluaa olla sylissä ja kainalossa. Ei siinä mitään kummallista minusta ole.
Leikkii ruuanlaitto-leikkiä ja hoivaa nalleja ja muita pehmoja, autotkin juttelee keskenään: hei, oletko minun kaverini? Mennään tänne.

Aggressiivisesta ja huutamisesta ei tykkää ollenkaan, sellaisia ilkeitä lastenohjelmia tai näytelmiä ei pysty katsomaan ollenkaan, alkaa pelottaa. Vaikka muuten vauhdista tykkääkin, mutta pitää olla kilttiä

Yhteistyössä