Kenellä joskus nykynen mies pettänyt?

Nyt nikittä
On pettänyt ja minä myös. Mutta ei silleen vakavasti, eli aika "kevyesti", ja itse asiassa niin olen minäkin. Ja ei silloin kun ollaan asuttu yhdessä/kun on jo ollut lapset. Silloin teini-iässä sähellettiin :/
 
Mun tietääkseni tää nykyinen ei ole pettänyt...eikä myöskään edelliset. Tosin, mulla on vähän semmonen vaikutus miehiin, että ne ei varmaan halua naista enää nähdäkkään kun hetken katsovat tuittupääesitystä osa kakssataaseitkytkahdeksan :D
 
ap85
Meille toinen laps tulossa(elokuussa) ja mies jo kun ekaa odotettiin, petti, jätti ja oli toisen kanssa puoli vuotta.. Ja tyhmä, otin takas. No selvittiin kaikesta, mutta nyt odotan toista ja mies taas pettänyt. Katuu ja ei halua erota, mutta minun täytyy ajatella itseäni ja lapsia, joten mies lähtee. Raskasta, mutta näin paras. Kunhan vain pidän päätökseni nyt ja etsin joskus miehen joka arvostaa ja johon voi luottaa. :ashamed: :'(
 
Mahdollisesti. Mies ei myönnä, mutta minulla on vahva epäilys ja kai jonkinmoisia todisteitakin, jos haluaisin niitä sellaiseksi tulkita (mielummin epäilee ja unohtaa kuin toteaan todeksi)... :/

No mutta siitä on vuosikausia aikaan, aikana ennen lastamme ja kaikkea. Se on jo ohi, takanapäin ja kauan sitten unohdettu - joskus kuitenkin tulee asia mieleen syystä tai toisesta. Elämä on hyvää nykyisin ja oli se silloinkin ja toki voin ajatella, ettei asiaa edes koskaan tapahtunut. ;)

Mutta :hug: sinulle, jos sinulla on tuore haava parannettavana. :hug:
 
jenmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:13 ap85 kirjoitti:
Meille toinen laps tulossa(elokuussa) ja mies jo kun ekaa odotettiin, petti, jätti ja oli toisen kanssa puoli vuotta.. Ja tyhmä, otin takas. No selvittiin kaikesta, mutta nyt odotan toista ja mies taas pettänyt. Katuu ja ei halua erota, mutta minun täytyy ajatella itseäni ja lapsia, joten mies lähtee. Raskasta, mutta näin paras. Kunhan vain pidän päätökseni nyt ja etsin joskus miehen joka arvostaa ja johon voi luottaa. :ashamed: :'(
No voi p.erkele sitä ukkoa. Ei tajua mitä menettää, perheensä :(
Kaikki sympatiat sulle. Toiset muuttuu ja tajuaa kerrasta, mut valitettavasti kaikki ei.....
 
ap85
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:14 Jenmo85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:13 ap85 kirjoitti:
Meille toinen laps tulossa(elokuussa) ja mies jo kun ekaa odotettiin, petti, jätti ja oli toisen kanssa puoli vuotta.. Ja tyhmä, otin takas. No selvittiin kaikesta, mutta nyt odotan toista ja mies taas pettänyt. Katuu ja ei halua erota, mutta minun täytyy ajatella itseäni ja lapsia, joten mies lähtee. Raskasta, mutta näin paras. Kunhan vain pidän päätökseni nyt ja etsin joskus miehen joka arvostaa ja johon voi luottaa. :ashamed: :'(
No voi p.erkele sitä ukkoa. Ei tajua mitä menettää, perheensä :(
Kaikki sympatiat sulle. Toiset muuttuu ja tajuaa kerrasta, mut valitettavasti kaikki ei.....
Kiitos :) . Mies tosiaan menettää paljon. ihmetyttää vaan kun kaikki oli niin hyvin, mies vaan sanoo syyksi"olin liian päissään". Liian päissään, ettei kotiin voinut kävellä 700metriä baarista, odottavan avovaimon vierelle nukkumaan :'( . Vaan piti lähteä tuntemattoman naisen kanssa taksilla, ihan vaan pa.neen tätä toista kun tiesi seuraamukset. Kun hänestä pääsen eroon, en takasin huoli, en tarvi tuollaista :ashamed:
 
VinoKettu
Mun mies kerran pussaili ihan alkuaikoina baarissa yhen heitukan kanssa. Heitukalla oli tämän jälkeen silmä mustana ja mies katui varmaan enemmän kuin mitään elämässään, taisi meillä molemmilla itku päästä lopulta...
Edellisen tyttöystävän kanssa niillä oli ollu aika eri meininki vissiin, kun oletti että munki mielestä tommonen on sopivaa käytöstä... :kieh:
 
Jenmo85pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:28 ap85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:14 Jenmo85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:13 ap85 kirjoitti:
Meille toinen laps tulossa(elokuussa) ja mies jo kun ekaa odotettiin, petti, jätti ja oli toisen kanssa puoli vuotta.. Ja tyhmä, otin takas. No selvittiin kaikesta, mutta nyt odotan toista ja mies taas pettänyt. Katuu ja ei halua erota, mutta minun täytyy ajatella itseäni ja lapsia, joten mies lähtee. Raskasta, mutta näin paras. Kunhan vain pidän päätökseni nyt ja etsin joskus miehen joka arvostaa ja johon voi luottaa. :ashamed: :'(
No voi p.erkele sitä ukkoa. Ei tajua mitä menettää, perheensä :(
Kaikki sympatiat sulle. Toiset muuttuu ja tajuaa kerrasta, mut valitettavasti kaikki ei.....
Kiitos :) . Mies tosiaan menettää paljon. ihmetyttää vaan kun kaikki oli niin hyvin, mies vaan sanoo syyksi"olin liian päissään". Liian päissään, ettei kotiin voinut kävellä 700metriä baarista, odottavan avovaimon vierelle nukkumaan :'( . Vaan piti lähteä tuntemattoman naisen kanssa taksilla, ihan vaan pa.neen tätä toista kun tiesi seuraamukset. Kun hänestä pääsen eroon, en takasin huoli, en tarvi tuollaista :ashamed:
Meillä kans mies oli vaan "liian päissään"...Se klassinen selitys. Ja pettäminen tapahtui niinkin huomaavaisesti, että naapurissa p.ani vierasta muijaa, vaik oli ihan muutaman kymmenen metrin päässä halukas avokki oottamassa :headwall:
 
ap85
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:34 Powerpuff Girls kirjoitti:
Onko sun mies itse kertonut pettäneensä vai jäikö jollain lailla kiinni? :ashamed: anteeksi että utelen...
tällä tokalla kerralla myönsi, loppuja lopuks :'( . Ei kuulunut baarista kotiin eikä mitään kuulunut. Seuraavana aamuna tuli 9 maissa tosi kiireellä ja meni sohvalle nukkumaan. Luuli tietysti että luulisin että hän tullut siihen jo aiemmin. Mut mulla oli heti aavistus. Päivällä sit hänen puhelin piippaili(oli viel naiselle numeronkin antanut). Mentiin illalla saunaan ja lähdin aiemmin ja mies jäi pojan kanssa saunomaan. Katsoin hänen puhelintaan ja lähetetty viesti oli, "oli virhe, minulle lapsi tulossa, älä ota yhteyttä". No lapsi laitettiin nukkumaan ja sanoin miehelle tietäväni kaiken, niin hän myönsi. Ja itki ja aneli anteeks"sinä olet kaikkeni, en voi elää ilman sua jne..". On nii paha olla, meillä piti olla kaik hyvin ja toinen tekee toistamiseen näin(toki eka kerta paljon pahempi). En voi enää häneen luottaa ja ilman luottamusta ei tule mitään :'( :'( :'(

Mies asuu viel kotona, nytkin tuossa olkkarissa katto tv:tä ja yrittää saada anteeks, mut luulen et tää oli nyt tässä :'( . Vaikka
:heart: met särkynyt :'( :ashamed:
 
ap85
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:40 Jenmo85pikaseen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:28 ap85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:14 Jenmo85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:13 ap85 kirjoitti:
Meille toinen laps tulossa(elokuussa) ja mies jo kun ekaa odotettiin, petti, jätti ja oli toisen kanssa puoli vuotta.. Ja tyhmä, otin takas. No selvittiin kaikesta, mutta nyt odotan toista ja mies taas pettänyt. Katuu ja ei halua erota, mutta minun täytyy ajatella itseäni ja lapsia, joten mies lähtee. Raskasta, mutta näin paras. Kunhan vain pidän päätökseni nyt ja etsin joskus miehen joka arvostaa ja johon voi luottaa. :ashamed: :'(
No voi p.erkele sitä ukkoa. Ei tajua mitä menettää, perheensä :(
Kaikki sympatiat sulle. Toiset muuttuu ja tajuaa kerrasta, mut valitettavasti kaikki ei.....
Kiitos :) . Mies tosiaan menettää paljon. ihmetyttää vaan kun kaikki oli niin hyvin, mies vaan sanoo syyksi"olin liian päissään". Liian päissään, ettei kotiin voinut kävellä 700metriä baarista, odottavan avovaimon vierelle nukkumaan :'( . Vaan piti lähteä tuntemattoman naisen kanssa taksilla, ihan vaan pa.neen tätä toista kun tiesi seuraamukset. Kun hänestä pääsen eroon, en takasin huoli, en tarvi tuollaista :ashamed:
Meillä kans mies oli vaan "liian päissään"...Se klassinen selitys. Ja pettäminen tapahtui niinkin huomaavaisesti, että naapurissa p.ani vierasta muijaa, vaik oli ihan muutaman kymmenen metrin päässä halukas avokki oottamassa :headwall:
Miten sait tietää? Miten pystyit antaan anteeksi? :'(
 
Jenmo85pikaseen
Hei laitahan YV:tä jos oot rekkautunu.. Siis Jenmo85:lle. Melko samanlaisessa tilanteessa ollaan oltu... Tosin meillä jatketaan yhdessä edelleen, mut vois olla apua keskustelusta melkein saman kokeneen kanssa. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:42 ap85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:34 Powerpuff Girls kirjoitti:
Onko sun mies itse kertonut pettäneensä vai jäikö jollain lailla kiinni? :ashamed: anteeksi että utelen...
tällä tokalla kerralla myönsi, loppuja lopuks :'( . Ei kuulunut baarista kotiin eikä mitään kuulunut. Seuraavana aamuna tuli 9 maissa tosi kiireellä ja meni sohvalle nukkumaan. Luuli tietysti että luulisin että hän tullut siihen jo aiemmin. Mut mulla oli heti aavistus. Päivällä sit hänen puhelin piippaili(oli viel naiselle numeronkin antanut). Mentiin illalla saunaan ja lähdin aiemmin ja mies jäi pojan kanssa saunomaan. Katsoin hänen puhelintaan ja lähetetty viesti oli, "oli virhe, minulle lapsi tulossa, älä ota yhteyttä". No lapsi laitettiin nukkumaan ja sanoin miehelle tietäväni kaiken, niin hän myönsi. Ja itki ja aneli anteeks"sinä olet kaikkeni, en voi elää ilman sua jne..". On nii paha olla, meillä piti olla kaik hyvin ja toinen tekee toistamiseen näin(toki eka kerta paljon pahempi). En voi enää häneen luottaa ja ilman luottamusta ei tule mitään :'( :'( :'(

Mies asuu viel kotona, nytkin tuossa olkkarissa katto tv:tä ja yrittää saada anteeks, mut luulen et tää oli nyt tässä :'( . Vaikka
:heart: met särkynyt :'( :ashamed:
:hug: :hug: voimia! tekee pahaa sun puolesta.. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:39 VinoKettu kirjoitti:
Mun mies kerran pussaili ihan alkuaikoina baarissa yhen heitukan kanssa. Heitukalla oli tämän jälkeen silmä mustana ja mies katui varmaan enemmän kuin mitään elämässään, taisi meillä molemmilla itku päästä lopulta...
Edellisen tyttöystävän kanssa niillä oli ollu aika eri meininki vissiin, kun oletti että munki mielestä tommonen on sopivaa käytöstä... :kieh:

no oletpa fiksu kun menet viatonta heitukkaa vetää turpaan!!! mistäs tämä tiesi että miehen vaimoke oli hollilla kun kerran suutelemaankin rupes!!

ja ps. luuletko tosiaan että tohon loppus touhut?? kunhan vaan varoo, ettei moiseen ryhdy enää sinun läsnäollessa!!!!! :hug: :headwall:
 
VinoKettu
No eiköhän tää heitukka tienny myös asioiden oikeen laidan.

Ja enpä usko, että muita enää pussilee, ellei toi sitten työmatkallaan käy jotain nuolasta livauttamassa... Kotona viihtyvää sorttia kun sattuu olemaan. :whistle: Ja taitaa liikaa menetettävää olla nykypäivänä, että moista menisi hölmöilemään. Kas, kun virheistä voi myös oppia.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:13 ap85 kirjoitti:
Meille toinen laps tulossa(elokuussa) ja mies jo kun ekaa odotettiin, petti, jätti ja oli toisen kanssa puoli vuotta.. Ja tyhmä, otin takas. No selvittiin kaikesta, mutta nyt odotan toista ja mies taas pettänyt. Katuu ja ei halua erota, mutta minun täytyy ajatella itseäni ja lapsia, joten mies lähtee. Raskasta, mutta näin paras. Kunhan vain pidän päätökseni nyt ja etsin joskus miehen joka arvostaa ja johon voi luottaa. :ashamed: :'(
Jep ..käynyt saman läpi.. 3 kertaa :headwall:
nyt kuitenkin ero virallinen (naimisissa oltiin) ja molemmilla uudet suhteet..
lapset toki isän kanssa mahd. paljon tekemisissä.
 

Yhteistyössä