Kenellä eniten raskausarpia?

Mie veikkaan, että minulla;

Maha on ihan täpötäynnä, esikoisen aikaan tuli jo hurjasti, toiselta vielä lisää..Nyt kolmannessa raskaudessa ei ole ennättänyt venymään vielä niin kovin..mut varmasti tulee lisää, mikäli tohon ihoon vielä mahtuu arpia

Selän puolellakin on arpia, tuolla alaselässä. Ne on esikoisen ajoilta..

Reisissä on ympäriinsä ja jopa polvitaipeessa on

Haba on kans puoliksi raidoitettu raskausarvilla

Tulikohan jo kaikki.... :D

paljon niitä on täälläkin, mut taidan silti hävitä kisan. Mahass niitä on niin paljon että keskellä on vaan ryppyinen arpikasa kun ehjää ihoa ei pahemmin ole. :( Se niistä bikineistä sitten... Mä en todellakaan ole sinut arpieni kanssa ja vihaan niitä.

Löytyy niitä minultakin aika kiva määrä... minulla niitä lähinnä mahassa ja rinnoissa ja ei todellakaan ole mikään nätti näky :(

Mä joka tapauksessa käytän bikineitä ku eiköhän ne ole ihan elämän jälkiä nuokin :)
Nyt joku ajattelee että sillä pari hassua viivaa siellä täällä, mutta mulla oikeesti on noita PALJON, mutta mä olen oppinu elään niiden kans ku ekat on ollu mulla jo yli 6 vuotta.

Ekasta tuli paksuja arpia nivusista napaan. Tokasta luulin säästyneeni, mutta nyt kun maha on poissa, niin komee rivistö ohuita arpia navan yläpuolella.
Arvet ei mua haittaa, ne on muisto siitä, että sain kaksi lasta!
:heart: :heart:

joo, voittaisin varmaan tän kisan, jos mahan arvista katsottaisiin. mulla on arpia arvissa. ei ehjää kohtaa mahassa, se on pelkkä arpikasa. :kieh: kaksosraskaudessa ei tullut ainuttakaan arpea ennen kun rv33, ja sillon repesikin sitten kunnolla.
noh, harvoin tuosta enää jaksaa stressata... elämän jälkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Lonkissa ja rinnoissa on arpia. Vihaan niitä. Ainut hyvä puoli, että mahassa ei ole yhtäkään, ampuisin varmaan itteni, jos maha olis tiikerijuovainen,
pakko kyllä kommentoida tähän ku et kai sä nyt tosissas ole niin ulkonäön orja, että ittes tappasit joidenkin arpien takia???

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Lonkissa ja rinnoissa on arpia. Vihaan niitä. Ainut hyvä puoli, että mahassa ei ole yhtäkään, ampuisin varmaan itteni, jos maha olis tiikerijuovainen,
pakko kyllä kommentoida tähän ku et kai sä nyt tosissas ole niin ulkonäön orja, että ittes tappasit joidenkin arpien takia???
En mä nyt niin radikaaleihin toimenpiteisiin ryhtyis, "hieman" kärjistetysti kirjoitin :D Mutta.... Jos mun maha olis arpia täynnä, en hetkeäkään epäröis mennä niitä poistattamaan, jos se vain olis mahdollista.

En mä nyt niin radikaaleihin toimenpiteisiin ryhtyis, "hieman" kärjistetysti kirjoitin :D Mutta.... Jos mun maha olis arpia täynnä, en hetkeäkään epäröis mennä niitä poistattamaan, jos se vain olis mahdollista.
no huh :D

Mitä omituista tuossa muka on?
siis mä tarkotin tuolla et onneks et sentään noin radikaaliksi heittäytys, mutta kyllä mä noi korjausjutut ymmärrän ku toki mä itsekin voisin sellaseen mennä jos ois varaa ja keinoja. En minäkään arpiani rakasta, vaikka toimeen tullaankin =)

siis mä tarkotin tuolla et onneks et sentään noin radikaaliksi heittäytys, mutta kyllä mä noi korjausjutut ymmärrän ku toki mä itsekin voisin sellaseen mennä jos ois varaa ja keinoja. En minäkään arpiani rakasta, vaikka toimeen tullaankin =)
Sitä vähän ihmettelinkin, että rakastaako joku arpiaan niin paljon, että ei olisi niistä valmis luopumaan?

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Mulle nauroi kätilökin esikoista synnyttäessäni että sä et varmaan enää bikineitä kehtaa käyttää, viitaten erittäin raidalliseen vatsaani. :ashamed:
Kätilö on yrittänyt piristää vastasynnyttänyttä äitiä :whistle:

Miun pitää vielä kertoa, että olen rasvannut erilaisilla raskausarpiin tehoavilla tuotteilla raskausajat mahaani ja reisiäni sekä rintoja.. Mikään ei ole auttanut. Ja tosiaan, ovat sen sortin urat, etteivät tule ikinä lähtemään pois ilman kirurgin veistä. :ashamed:

Yhteistyössä