T
"toivoton"
Vieras
Tilanne on nyt mennyt niin pahaksi,että ajattelin päästää luottotiedot menemään ja ulosoton kautta maksan lainoja. En vaan kerta kaikkiaan enää jaksa. Kaksi vuotta olen elänyt niin kauheassa velkahelvetissä,ettei tosikaan. Työtä teen niin paljon kun mahdollista ja yritän maksaa laskuja mutta ei kerta kaikkiaan rahat riitä. Kaikki alkoi siitä kun parisen vuotta sitten jouduin sairaslomalle yli puoleksi vuodeksi ja mistään ei rahaa tullut pariin kuukauteen. yritimme diakoniat ja sossut,mutta ei. Lapsille oli kuitenkin pakko saada ruokaa ja asuntolainan halusimme hoitaa,että edes koti on. Miten tuo ulosotto käytännössä tapahtuu? Minulla ei ole voimia etsiä siitä tietoa netistä ja seudun ulosottomies on lomalla.
Enkä todellakaan tarvi mitään kommentteja, olisit hoitanut laskut ajallaan yms. Kaikkeni olen yrittänyt. Pankista olemme lainaa kysyneet,mutta emme saa kun ei ole takaajia. Olen niin ahdistunut ja masentunut tämän asian takia,että päivän pelottavin hetki on hakea posti
Enkä todellakaan tarvi mitään kommentteja, olisit hoitanut laskut ajallaan yms. Kaikkeni olen yrittänyt. Pankista olemme lainaa kysyneet,mutta emme saa kun ei ole takaajia. Olen niin ahdistunut ja masentunut tämän asian takia,että päivän pelottavin hetki on hakea posti