Kenellä TATUOINTIA kyynärtaipeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mnji
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mnji

Vieras
Onko kenelläkään teillä ollut tatuointia kyynärtaipeessa? itselle siis 3pv sitten tehty iso kuva joka kiertää käden kyynärtaipeen vierestä. ongelma on että kyynärtaipeen ihopoimuun jäävä kohta paranee huonosti. muutamissa kohdissa 2-3mm pitkä repeämä, joka punainen.
tatuointia olen pessyt 2x päivä ja rasvannut niin ettei kuiva. mutta kun käsi koukussa, esim kirjoittaessa ja sen jälkeen suoristaa niin ihoa kiristää ilkeästi. Kuuluuko tuon olla tuollainen? kahdeksas tatuointi eikä ikinä ole ongelmia ollut.

Ei ole itsellä tuossa kohden, mutta 'järkikin' sen sanoo, että se on hankala parantumaan, koska avonaisen tatuoinnin pinnat hankaa toisiaan vasten, jää 'taitoksiin' käden koukistuessa tms.
Korostuneen huolellinen hoito ja koukistuksen välttäminen niin paljon kuin mahdollista, sanoisin minä.

Miksi tuollaiseen paikkaan jos olet esim koulussa ja kirjoitat paljon? Juuri nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24614731:
Ei ole itsellä tuossa kohden, mutta 'järkikin' sen sanoo, että se on hankala parantumaan, koska avonaisen tatuoinnin pinnat hankaa toisiaan vasten, jää 'taitoksiin' käden koukistuessa tms.
Korostuneen huolellinen hoito ja koukistuksen välttäminen niin paljon kuin mahdollista, sanoisin minä.

Miksi tuollaiseen paikkaan jos olet esim koulussa ja kirjoitat paljon? Juuri nyt?

En ole koulussa. olen sairaslomalla, viime kesän leikkauksen takia. käsi suorana yritänyt olla. mutta ei niinkään voi koko ajan olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24614768:
aaaa, mä jotenkin ajattelin kun puhuit kirjoittamisesta että teet sivutolkulla muistiinpanoja :D

Ei, lähinnä istun koneella. ja neulon. miehellä tatuoitu keväällä koko käsi eikä sillä mitään ongelmaa ollut. onko paksun rasva kerroksen laittamisesta taite kohdalle enemmän haittaa kun hyötyä? kun oon ajatellu et jos se kuivaa ja siksi ratkeaa.

[QUOTE="a p";24614799]Ei, lähinnä istun koneella. ja neulon. miehellä tatuoitu keväällä koko käsi eikä sillä mitään ongelmaa ollut. onko paksun rasva kerroksen laittamisesta taite kohdalle enemmän haittaa kun hyötyä? kun oon ajatellu et jos se kuivaa ja siksi ratkeaa.[/QUOTE]

Tuohon en kyllä osaa sanoa, paksu rasvakerros ei ainakaan päästä ilmaa läpi, joten kohtuus kai siinäkin tulisi pitää.
Kysäisepä siltä tekijältä, mitä suosittelee?

kyllä se siitä paranee, kun ei pääse liian reilusti hautumaan ja kuvan pinnan värit tarttumaan mihinkään kiinni, kokemusta on, kohtuus suihkuissa ja rasvassa, peesaan äreetä :)

Yhteistyössä