Kenellä on oikeasti kokemusta tästä laitesta?:) tai vastavasta...

Tosi hyvä, mulla lähti jenkkakahvat yhdessä illassa ja toisena iltana pidin vatsan puolella, ei ole sen jälkeen ollut makkaroita. Huomenna aion laittaa reisille!!!

Jos tuo laite oikeasti auttaisi, niin yhtään lihavaa ihmistä ei olisi! Mietippä sitä! Olisihan tuo helpompi tapa laihduttaa kuin esim. vatsalaukun pienennys leikkauksella.. Eli ei tuo laite auta mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tuo laite oikeasti auttaisi, niin yhtään lihavaa ihmistä ei olisi! Mietippä sitä! Olisihan tuo helpompi tapa laihduttaa kuin esim. vatsalaukun pienennys leikkauksella.. Eli ei tuo laite auta mitään!

Mies puhuu sama,mutta mä kuitenkin tilaan näitä turhia juttuja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mies puhuu sama,mutta mä kuitenkin tilaan näitä turhia juttuja :ashamed:

säästä rahat, tai osta vaikka juoksumatto

Mä ostin myös vtsalihas laite,missä voin treenata,se tulee ehkä jo kohta =)

On muuten tosi paljon erilaisia laihdutuslaitteita joilla saa huijattua ihmisiltä rahat.

Paras mitä olen nähnyt on laihdutuspohjalliset kenkiin.

Toi tärinälaite on ihan klassikko. Sillä on huijattu ihmisiä jo kauan, laite on vaan muuttanut aikojen saatossa muotoaan.

Mikä tuote teistä on kaikkein älyttömin ollut tähän asti mihin olette törmänneet?

Savanna et ole ainut jota on huijattu näillä laihdutusjutuilla, voisi sanoa että aika suuri osa naisista on joskus elämänsä vaiheessa ostanut jonkin mainostetun ihmejutun.

Täällä on yksi joka osti nuorena kerran laihdutuspillereitä. Arvaa lähtikö kilot, ei mutta rahat meni. Onneksi järki on vanhemmiten kasvanut.

Mun isällä oli samantapainen kuin tuo, niitä ensimmäisten joukossa markkinoille tulleita, kysyin auttaako se oikeasti, vastaus kuului, että auttaa, mutta laitetta pitää pitää todella paljon päällä, niillä ajaoilla mitä mainoksissa ilmoitellaan, ei huomannut mitään eroa :whistle:

Yhteistyössä