Kenellä on kasvimaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Käärme

Jäsen
26.04.2006
539
0
16
Ihan vaan uteliaisuuttani kysäisen, kun itte tuolla pihalla joka päivä viihdyn kasvimaalla möngertämässä. Mieskin sano jo että miten mä siel viihyn aina niin hyvin. Mul on oikeen hirvee himo päästä nyppimään rikkaruohoja pois, jos yhtäkään näkyy vähääkään, ni heti heti on saatava se sieltä pois.
Maalta löytyy hernettä, avomaan kurkkua, porkkanaa ja sipulia.
Niin ja kasvimökkikin löytyy, jossa on tomaattia, sipulia ja kurpitsaa.
Itse pihalta löytyy sitten n.20 herukka pensasta, muutama karviaispensas ja mansikka maa

Mulla on tuolla takapihalla sellainen about 60cm x 2m oleva pikku kasvimaa ja siinä kasvaa ruohosipulia, porkkanaa, hernettä ja yks sellainen mansikka "rypäs"... :) Ja just muutama päivä sitten saatiin valmiiksi uus perennapenkki...

Salaattii, porkkanaa, hernettä, tillii, persiljaa ja 10 rivii mansikoita ja hmm 7(?) marjapensasta.

EN kyl välitä rikkaruohoista pätkääkään, mut mulla on onneks halpa puutarhuri (anoppi...) :D

Mullakin on... Mansikkaa, porkkanaa, sipulia, punajuurta, ruohosipulia, salaattia siellä kasvaa. Sit muutama marjapensas ja raparperia on myös. Oon aina aatellut etten ole puutarhaihmisiä, mutta kun vihdoin sain sen oman pihan oon huomannut sen olevan kivaa :)

Minullakin kasvimaa ja siellä kasvaa lähinnä sellaista, mistä pojat ilahtuvat. Eli maasta löytyy herneitä, perunaa, salaattia, porkkanaa, ruohosipulia ja yrttejä.

Erikseen on sitten karviaispensas ja valkoisia viinimarjoja, mansikoita ja pari omenapuuta, sekä raparperi, jolla en tee mitään, kun kukaan meistä ei sitä syö.

Yhteistyössä