M
missiemo
Vieras
Eli pistetääs palstan missikisat pystyyn! Jokainen ehdottaa nyt omaa suosikkiaan! 
Minun ehdokkaani on RUKOILIJASIRKKA.
Minun ehdokkaani on RUKOILIJASIRKKA.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantunut:Äänestän mustaa nikkiäni![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :D:paskat, täältä ei kyllä naisellista naista löydy. kaikilla on punainen kananpersetukka ja ylipainoa vähintään 6 kiloa!
Alkuperäinen kirjoittaja :D:paskat, täältä ei kyllä naisellista naista löydy. kaikilla on punainen kananpersetukka ja ylipainoa vähintään 6 kiloa!
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:äänestän itseäni..
miks mä en yllättyny tästä alotuksesta :saint:
joko loput tulee perässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja :D:paskat, täältä ei kyllä naisellista naista löydy. kaikilla on punainen kananpersetukka ja ylipainoa vähintään 6 kiloa!
Minulla on musta-violetti-oranssi hevonpersetukka ja alipainoa 4 kg. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Minulla on musta-violetti-oranssi hevonpersetukka ja alipainoa 4 kg. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja :D:paskat, täältä ei kyllä naisellista naista löydy. kaikilla on punainen kananpersetukka ja ylipainoa vähintään 6 kiloa!
Minulla on musta-violetti-oranssi hevonpersetukka ja alipainoa 4 kg. :saint:
Älä sä nyt rupee kalasteleen mun ääntäni itelles :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tää on tämmönen haukutaan-sirkkaa-aloitus. Joku tykkää tehdä tälläsiä harmaana, ihan vaan, koska tää on varmin tapa saada kaikki haukkumaan mua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tää on tämmönen haukutaan-sirkkaa-aloitus. Joku tykkää tehdä tälläsiä harmaana, ihan vaan, koska tää on varmin tapa saada kaikki haukkumaan mua.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kaikki äänestää vaan itteään. No ketäs mä sitten äänestän? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:äänestän itseäni..
miks mä en yllättyny tästä alotuksesta :saint:
joko loput tulee perässä![]()
Mitä tai kenen sieltä pitäisi tulla? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kaikki äänestää vaan itteään. No ketäs mä sitten äänestän? :snotty:
Chefiä tietty![]()