Ken kehtaa astua mukaan......:D

Alku aikoina kun kännykät oli vasta hiljattain tulleet markkinoille ja mulla oli ihan eka oma kännykkä. Oisko ollut -96 vuosi silloin.

Sovittiin miehen kanssa että hän hakee minut kaupungilta noin klo 17 aikaan päästessään töistä.Itse olin ostoksilla... tietysti :)

Kauppoja kiertäessä odotin ja odotin, miksi ei puhelin soi... Lopuksi piti tarkistaa että oliko puhelin sammunut vai eikö ollut verkkoa ja huomasin että olikin television kaukosäädin käsilaukussa mukana :LOL: ihme kun ei soittoa kuulunut :ashamed:
 
Nuorempana mentiin junalla ostoksille toiseen kaupunkiin kavereiden kanssa. Junassa sitten kuuntelin musiikkia korvalapuilla. Ja ääni oli tietty kovalla. Selitin sitten kavereille HUUTAMALLA kaikkia asioita. Oli ihmiset kääntyneet kattomaan. Enkä ees tajunnut, minkä takia kaveri nauraa niin et kyyneleitä tulee silmistä ja näyttää sormellaan et: shhhh.... :D

En tiedä, kuuluuko tää tänne, mut kirjotan silti... Kun miehen kanssa mentiin seurusteluaikoina junalla, siellä oli sellainen vanha pari. Se mummeli piti papatusta sille papparaiselle: "Minä tunsin, kun sinä yöllä koskit minuun." Pappa siihen jotain koitti selittää. Mummeli vaan tivasi kiukkuisen näköisenä: "Minkä takia koskit??"
 
Cilla79
Tänään käänsin koko huushollin ympäri ja etsin itku kurkussa kihlasormusta. Itsekseni jo mietin mitä sanon miehelle kun palaa kotiin. Hyvän puolustuksen jo keksin ja sitä sitten miehelle paatoksella kerroin.
Mies katsoi mua hetken aikaa ja paljasti ettei me edes olla kihloissa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja punastuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja minä, vuosia tietokonetta käyttänyt ja jotain siitä jopa oppinut, tajusin vasta pari kk sitten, mitä tarkoittaa kun sähköpostissa lähettäjänä lukee esim. noreply@hotmail.com. Mietin vain että mikä ihmeen noreply kun niin yleinen. Ja juu, mun enkkukin on hyvä, mutta silti en tajunnut vuosiin.
HEII! Mäkään en ole tajunnut tuota! Kiitti!
mäkin tajusin vasta nyt!!!

Häh?????!!!!!!!!!

:whistle:
 
Nihilisti nirppanokka
Juttelin kerran kaveriporukan kanssa niitänäitä, ja tyttäreni esitti vieressä näytelmää Hamletiin eläytyen "ollakko vai eikö olla".Joku sitten totesi että eikös se ole Hamletia, jolloin tollona korjasin "ei vaan Shakespearea"...
Kerran ostin Instrusta askelmittarin, ja myyjä sanoi että saat kaupanpäälle turvaliivin(heijastinliivin). Minä kysyin että jaa, miltä se turvaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Muutama päivä takaperin,olin lähössä kauppaan ja istuin autoon lähteäkseni eteenpäin. Automaattilaatikon vaihdekeppi ei vaan liikkunut vaikka kuinka yritin. Soitin sitten isännälle ja sanoin ,että nyt tää auto on varmaan jäässä kun vaihdekeppi ei toimi. Isäntä tuli ja laitto vaihteen päälle ja katto ku viimeistä päivää. Sano ,ettei se keppi liiku ellet paina jarrua samalla. Oli siinä vaiheessa kahvin paikka. 20 vuotta ajanut automaattivaihteilla ja nyt sit tuli oikosulku. :D
Mulla vähän sama. Soitin miehelle, että tää kottero on nyt sitten rikki, kun ei lähde käyntiin. Mies yrittää kysellä ja neuvoa kovasti ja minä vaan hiillyn ja hiillyn, että kai mää nyt yhen auton osaan oikein käynnistää. Mies sitten lepyttelee ja naureskellen sanoo, että osaat osaat, ja mikähän siinä sitten vois olla. Mää vaan meuhkaan, että rikki mikä rikki. Mies sitten tokaisee vielä, että no onhan sulla se vaihdekeppi p:llä... No on tietenkin, hups! :snotty: Mä en ollut yhtään ees katsonut koko vaihdekeppiä, koska ainahan se sille p:lle laitetaan ajon jälkeen, vaan enpä ollu sitten vissiin laittanunnakaan...
 
yks vieras
yks nolo tilanne:

Soitin kaupungin talolle ja kyselin päivähoitoasioita.. Kaupunki on nyt leikisti vaikka Helsinki. Vastataan "Helsingin kaupunki, vaihde..." No, minä siihe et Liisa Helsinki täällä hei..!!! Ja sit tajusin et en mä mikää Helsinki ole :D En enää oikaissu sukunimeäni.. Vähän nolotti ;)
 
siipirikkolehmä
mun siskolla tehtiin ulkoremppaa ja maata kaivettiin talon ympäriltä. Heillä on kellari siellä talon alla koko talon leveydeltä ja sit siinä ulkona seisoessa mun sisko kysyi yhtäkkiä et miks täs talos on näin iso tää kivijalka, et ei edellisessä talossa ollu ku joku pien vaan. Katottiin sit hetken aikaa siskoa, et onks se ihan tosissaan ja se vaan inttää et miks. Me sit vastattiin et ku teil on se kellari siel alla ja sit se vasta tajus.
Kerran joulun alla pelattiin veljen, siskon ja siskon pojan kanssa aliasta ja mun veli oli sananselitysvuorossa. Se kauan aikaa selitti siinä jotain ja sano viimein mun siskon pojalle et "Jos miä annan sulle persettä, niin mikä miä oon?" Veljenpoika sit vastasi et "No homo." Sana oli sit kuitenkin jalomielinen...
 
pikku-toukka
Ei kovinkaan hauska, mutta nolo. Vietettiin perheen kanssa yhteistä joulua, sisko oli kahden ison koiransa kanssa kylässä. Koirilla oli siinä huoneen ovella portti, ja ajattelin niitä kurkata samalla kun keittiössä käyn. Siinä kohtaa haisi aivan hirveeltä! olkkariin, että "Hyi kamala! Nää haisee aivan hirveelle, mitä näille on syötetty?" Koira siinä katseli niin viattomasti ja sisko nolona nauraen tokas, etä hän kävi siellä just pierasemassa. Oli kohteliaasti yrittänyt säästää meidät muut siltä hajulta.. Ei sillä, kyllä muakin nolotti, kun piti kaikille kailottaa..
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No siis mulle käy oikeesti ihan liian usein tommotteita.. :ashamed:
Eli siis mun hissi ei varmaan ees tunne sitä penthousee..

Mutta siis ei oo kauaa kun oltiin tuttavaperheellä kylässä: Me aina tän kaveriperheen äiten kanssa innostutaan hölöttään aivan sikana, ja kahveepöydässä ei paljon miehille jää sananrakoo...
Istuttiin siis kahvilla, minä ja oma mies vastakkain, ja tää tuttavan mies mun vieressä. Siinä tohkattiin taas jotain omaa juttuamme kun huomasin et mitä ihmettä toi kaverin mies kattelee välistä tolleen TOSI oudosti. Ettei tienny olikse vihanen vai repeemässä ihan täysin nauruun..?!?
Kunnes sit mun mies yks kaks huomaa, et "hei älä nyt sen Jarin pullaa syö!!"
Siinä vaiheessa tää kaverin ies repes aivan totaalisti!
Sanoi et aina ku se oli ottanu uutta kastettavaa pöydästä ja haukannu, laskenu paakkelssin pöydälle, olin mä napannu sen ja pistelly poskeeni. Ja siis olin ite jotenkin alitajusesti funtsinu et miten toi pulla nyt ei ollenka lopu.??!
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Olin siis kiskonut napaani pauttiarallaa kolme pullaa ja parit keksit :LOL: :saint: Siis jokaisen supalan jonka tää kaverin mies oli itelleen poiminut...

Ja tää mun blondiuden huipentuma siis..
Mies oli menos hakeen ostamaansa kakkosautoa naapurikunnasta ja tohkas et "nyt mennään JO!!"
Minä en sit millään ois jaksanu lähtee..Tiuskasin sit ukolle et "emmää viittis millään lähtee, mee sä vaan!"
Mies ihan monttu auki et no joo joo, nyt mennään!
Eiku mää en OIKEESTI nyt lähe!
Siinä vaiheessa ukko ihan pysähty kattoon että et oo tosissaa, ja mä vaan et juu juu, EN lähe!!
"no milläs perkuleella mä sen sieltä sit haen?!?" kilahtaa ukko.
"no höh, mikä siinä nyt on niin vaikeeta mennä yksin autolla sitä hakeen??"intän minä yhä...
"Et oikeesti oo noin blondi?!? Siis mä ajan meiän autolla sinne ja tulen sillä uuella kotiin..?"
"no NIIN! SO!!? " Olen minä ihan äimänä..
"Mites, jätänkö mä ton meiän auton sinne sit..? Ku en mä kyllä kahta osaa viel yhtäaikaa ajaa..?"
Nih, joo..nolona lähdin sitten kummiskin mukaan
:ashamed: :ashamed:
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä esittelin itseni veljen uudelle tyttöystävälle: Mä oon Lilli, Kallen veli...
Juu, siis ihan nainen oon.
mulle tapahtunu samoin...aika monta kertaa! en oo kyllä muistanu moista mutta nyt muistu mieleen. joskus jossain juhlissa vielä..mikä häpeä!
 
Tuli mieleen, kun olin viimeisilläni raskaana, pari päivää ennen pojan syntymää kynttiläkutsuilla. Laskettu aika oli jo mennyt, olin tuskastunut odotukseen.

Kaveri kysyi: "ai hei, sinäkin täällä. mitä sulle kuuluu"
Vastasin huokaisten "kyllä se on ihan liikaa kun naisihmisellä menee 70 kiloa rikki"... Vilkaisin ympärilleni, pyyleviä tätejä kaikki. Lisäsin nopeasti "niin mä tarkoitan kun se on kaikki tässä keskivartalolla..."

Joo-o. Hiljaista oli hetken. Pulla oli hyvää:D

Mulle sattui kyllä hiljattain joku repäisevä ahaa-elämyskin, mutten mä muista mikä se oli. Kerron sen tähän jos tulee mieleen
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Etsin puhelinta eikä mistään löytynyt lopulta soitin miehen kännykällä omaani ja suunistin äänen perusteella ympäri kämpää ei vaan näkynyt vaikka kokoajan soi lähellä. Lopulta tajusin tutkia fleece takin taskut joka oli päälläni ja sieltähän se puhelin löytyi.
 
:LOL: Ootte te hauskoja! :D :LOL:

Mulla ei tuu mitään omaa juttua mieleen (mitä en olisi jo täällä kertonut ), mutta veljestäni tuli yksi juttu mieleen:

Veljelläni on sellainen tuppervaaran eväsrasia, ja yhtenä päivänä, kun hän oli lähtenyt töihin niin hän oli sanonut äidille, että viittisit sä pistää mulle eväät rasiaan. Äiti oli sit sanonu, että joo kohta ja veli, että mä voinkin laittaa sittenkin itse, kun kerkeenkin ihan hyvin.

Töissä veli oli sitten ottanut eväsrasia jääkaapista ja alkanut pistelemään eväitä suuhun ja miettinyt siinä syödessään, että "hitto, kun on hyvät eväät! Lohta ja kaikkee ihanaa, onpa mulla tänään tosi mahtavat eväät!"
Veli oli pistellyt jo melkein rasian tyhjäks, kun työkaveri tulee ruokkikselle ja ottaa tuppervaaran eväsrasian kaapista ja katsoo veljeä. "sä taisit syödä mun eväät" Veli on ihan :eek: , työkaveri: Mulla kun ei ollu tällästä kasviskiusausta eväänä... :whistle: Veli oli totaalisen nolona ja oli sanonut työkaverille, että johan mä ihmettelinkin kuinka mulla nyt näin hyvät eväät on! :LOL:
Se oli muistellut, että äiti laitto sille eväät, eikä muistanut yhtään, että itehän se kasviskiusauksensa rasiaan mätti. :D

 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:
Mä selitin pojan tarhassa hoitajalle heijastinliiveistä. Iloisena siinä rupattelin, että on kätevät noi luotiliivit ja kiva kun niitä pidetään täällä tarhassakin. Hoitajat kattoivat monttu auki, kunnes tajusivat mita oikeasti tarkoitin. o_O

Kerran pelasin biljardia yhden toisen naispuoleisen ystävän kanssa. Hänellä kävi ihan mieletön säkä yhdessä vaiheessa ja tokaisinkin " et sulla onkin hyvät munkit". Piti sanoa, että hänellä käy hyvä munkki nyt. Ainakin sain kaverin keskittymisen herpaantumaan.

Kaupassa maksoin ostokset ja kävelin suoraan kaupasta ulos. Myyjä juoksi perään ja kysyi, että aiotko ottaa noi tavaratkin mukaan? Ja sama on käyny toisin päin, olen pakannut tavarat ja meinannut lähteä maksamatta.

Siskoni tokaisi kerran euroviisuja katsellessamme, että on se kumma, kun jenkeiltä ei taaskaan ole ketään laulamassa, vaikka niillä on niin paljon maailmantähtiä.

Toin silloisen poikaystäväni kotiin. Istuimme keittiössä kahvilla. Siskoni tuli yllättäen käymään kotona, eikä huomannut tätä poikaystävää, kun meillä oli keittiön ja ruokailuhuoneen välissä seinä ja oli jätkä oli sopivasti sillain, ettei sitä nähnyt. Yritin kyllä mainita, etten ole yksin, mutta siskoni oli tanssikkaalla päällä ja rupesi hoilottamaan; "sexbomb, sexbomb" ja teki sellaista ilmapanoliikettä. Poikaystävä veti kahvit kurkkuun ja siko muuttui paloautoksi.

Kaveri veti baarissa vessareissun jälkeen sukkahousut hameen päälle. Siellä se meni persus näkyvissä, ihmettelinkin mitä ihmiset nyt niin meitä kattoo :LOL:
 
:D hauskoja kommelluksia. Mitähän mulla ois... Ei tuu muuta mieleen kun että monesti kun maksan käteisellä kaupassa odottelen silti kynä kädessä että saan kuitata. Tai kun töissä mulla on sellainen kynätaskusysteemi (niinku hoitoalalalla yleensä) niin alan haromaan kassalla kynää olemattomasta rintataskusta.

No yks helmi keskustelu tuli mieleen mikä kaverin kans joulun alla käytiin. Odotettiin meidän lapsia partiosta ja srk-talon pihalla oli samaan aikaan joku jouluevankeliumiesitys menossa. Oli seimet ja lampaat ja paimenet asianmukaisesti. Paimenilla tietysti jotku pyyhkeet päässä niinku kuuluu. Tuumasin kaverille että katoppa kun on rättipäitä tuolla (tiedän, vähän ikävästi sanottu jos nyt joku haluaa tuohon takertua mutta tarkoitin niitä paimenia). Kaveri siihen että onko tää joku maahanmuuttajien tilaisuus? Vähänkö revettiin totaalisesti :LOL:
 
Olin äitini kanssa kultakaupassa ostamassa äidinäidille synttärilahjaa. Katseltiin siinä erilaisia kultaisia korvakoruja. Myyjä kertoi mitkä oli kullattu. Äitini siihen, että ai siksi ne on niin edulliset, koska ne on vaan kullitettu :whistle: maa olis voinut mut siinä kohtaa nielaista...

Niin ja eräs kesä tässä ajeltiin Padasjoen tms. Esson ohi ja poikettiin sinne kahville. Pihassa oli muutama kymmenen harrikkaa ja kuskit istui pyöriensä päällä tupakkia poltellen. Poikani silloin varmaan n. 3-4 vuotias tokaisi kovaan ääneen: katso äiti kuinka paljon mopoja =) olin vaan, että joo-o :wave:
 
äityliininen
mulle selvis vasta 17-vuotiaana että auton pakoputki kulkee auton etuosaan asti (moottoriin siis) eikä oo vaan siitä tankilta siihen auton takapuskuriin...
Menin sitä vielä ääneen ihmettelemään kun poikaystäväni (nykyinen mieheni) kaverit laittoi siinä sitä autoo...vieläkin saan kuulla siitä...
 
vinci
okei nyt kun loppuun asti pääsin niin koitan jotain omaakin tänne muistella!

viime talvena käytin mun laskettelutakkia ihan vakinaisesti ja siinä on rinnan kohalla ulkopuollela sellanen tasku jossa pidin lompsaa...no sit kun keväämmällä vaihdoin takkia niin joka kerran kaupassa käydessäni haroin tissejäni kun yritin sitä lompsaa ettiä!

toinen talvijuttu on se että menen ulos kävelylle ja joskus monen kilsan päästä kun alkaa jalkoja oikein kylmää ja mullakun on sukkikset ja siinä farkut niin eihän noi farkut juurikaan "tunnu" olevan jalassa.koitan siis silloin kun jalkoja alkaa kkylmätä että onkos housuja olleskaan...toisaiseksi ne on onneksi jalassa olleet!!

meillä on miehen kanssa kauheen vaikee kutsua lapsia ja kissaa omilla nimillään vaan aina välillä huudan poikaa viiiruuuuu..ai hemmetti siis leeviii tyyliin!

ja mun mielestä noloin sattumus on se kun yks kerta menin mummulle ja siellä oli serkku vaimoineen ja menin iteeni sille esitteleen että me ei ookkaan nähty...no joo siinä sitten sain kuulla että ainakin 10 kertaa aiemmin vaan ...

nykyään on tullut tavaksi sekin että alan ihan hirveellä posotuksella puhuun jollekkin jostain ja hetken päästä tulee totaalinen black out enkä tiä mistä ees puhuin vaikka toinen sanois että jäit tähän...
 

Yhteistyössä