Keltaisessa pörssissä outo myyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Ilmoituksessa oli että myy tyttöjen vaatteita, paljon ja kokohaitari oli suuri.
Yhteydenotto oli pelkästään kännykkänumero, otin yhteyttä.
No, tekstiviestiini hän ei vastannut hintatiedusteluun mitään.
Soitti, ja koitti soittaa 6-8kertaa. En vastannut.
Eilen illalla soitti uudestaan, vastasin.
Ei kertonut vaatteista mitään. Kyseli vaan missä minä asun, sanoin että 02-alueella, koitti kovin tiedustella että missäpäin.
En sanonut tarkenpaa paikkakuntaa, hän itse asuu pääkaupunki seudulla.
Sanoi että hän voi TUODA vaatteet kun ajelee täällä päin.. Olin että :o , koska ei kukaan lähtisi tuomaan kun posti ja matkahuoltokin on keksitty.
Kertoi puhelun lopussa vaatteista vain sen, että on merkkivaatteita.
Ei lähetä kuvia kun on kuulemma iso työ laittaa kuvia koneelle.. :o
Puhelun alussa kuului musiikin ääntä, kuin olisi autossa.. Mut siis puhelun aikana kertoili kuinka on lentokoneesta tulossa ja puhelu voi pätkästä. :/
Sanoi että tallentaa numeroni ja soittelee kun ajelee täällä 02-alueella.
Siis voihan toi ollakki ihan oikea ja kunnollinen myyjä, mut jotenkin musta tuntuu että ei oo.. En mä tiedä..

Siis arrrggh!!!
:headwall:

Jos kerran myyjä mies ja kuulosti tosi oudolta muuten, niin olisin antanu luurin mun miehelle ja se olis saanu sopia asiasta. :) Olisin kattonu et asioiko yhtää innolla hänen kansaan.....

No huh, kuulostaa oudolta.
Tee ihmeessä niinkuin KiviäkinKiinnostaa sanoi ja pistä viesti sille miehelle että etpäs niitä vaatteita itseasiassa tarvitsekkaan ja kiitti ja hyvästi. Mua ainakin ahdistaisi ajatus siitä että tuommoisella kummallisella olisi minun puhelinnumerokin. =(

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
No huh, kuulostaa oudolta.
Tee ihmeessä niinkuin KiviäkinKiinnostaa sanoi ja pistä viesti sille miehelle että etpäs niitä vaatteita itseasiassa tarvitsekkaan ja kiitti ja hyvästi. Mua ainakin ahdistaisi ajatus siitä että tuommoisella kummallisella olisi minun puhelinnumerokin. =(

Niin kuulostaa ja mua ärsyttää kun ajattelee että tuollaisella on mun numeroni.

Yhteistyössä