Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Täältä vois tulla repii seinistä irti =D Tosin alkuperäinen väri on ehkä ollut valkoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä laittaisin sinuna niihin portaisiin jotain vaaleaa, lämpimän keltaista ja vaikka pieniä kukka-aiheisia tauluja näteissä kehyksissä. Tai vaikka niitä Arabian kukka-seinälautasia, niitä pieniä valkopohjaisia joissa on kukan kuva ja sen latinankielinen nimi. Saat tyttömäisen kepeän pirteät raput, jotka pystyis kuitenkin helposti muuntamaan jos iskee kyllästyminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä laittaisin sinuna niihin portaisiin jotain vaaleaa, lämpimän keltaista ja vaikka pieniä kukka-aiheisia tauluja näteissä kehyksissä. Tai vaikka niitä Arabian kukka-seinälautasia, niitä pieniä valkopohjaisia joissa on kukan kuva ja sen latinankielinen nimi. Saat tyttömäisen kepeän pirteät raput, jotka pystyis kuitenkin helposti muuntamaan jos iskee kyllästyminen.
Mutta seinät millä värillä?
JOku nätti vihertävä tapettikin ois mun mielestä kaunis![]()