Keltainen tapetti, mielellään pienellä kukkakuviolla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hehhee :D ei ihan sellaista. Mä tahdon sellaisen kepeän tyttömäisen tapetin noihin portaikon seiniin :) rappuset tulee sitten valkoiseksi maalattua puuta ja katto valkoiseksi lakattua puupaneelia.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Täältä vois tulla repii seinistä irti =D Tosin alkuperäinen väri on ehkä ollut valkoinen.

meillä olohuoneessa tai siis vaalean keltainen jossa pieniä kukkia.. yök :X oli täällä jo valmiina kun ostettiin, nyt 4 vuotta myöhemmin haluan niistä eroon... eli täältä saa tulla hakemaan!.

kannattaa oikeasti miettiä neutraaleja värejä, noihin kyllästyy salaman nopeasti...

Mä laittaisin sinuna niihin portaisiin jotain vaaleaa, lämpimän keltaista ja vaikka pieniä kukka-aiheisia tauluja näteissä kehyksissä. Tai vaikka niitä Arabian kukka-seinälautasia, niitä pieniä valkopohjaisia joissa on kukan kuva ja sen latinankielinen nimi. Saat tyttömäisen kepeän pirteät raput, jotka pystyis kuitenkin helposti muuntamaan jos iskee kyllästyminen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laittaisin sinuna niihin portaisiin jotain vaaleaa, lämpimän keltaista ja vaikka pieniä kukka-aiheisia tauluja näteissä kehyksissä. Tai vaikka niitä Arabian kukka-seinälautasia, niitä pieniä valkopohjaisia joissa on kukan kuva ja sen latinankielinen nimi. Saat tyttömäisen kepeän pirteät raput, jotka pystyis kuitenkin helposti muuntamaan jos iskee kyllästyminen.

Mutta seinät millä värillä?

JOku nätti vihertävä tapettikin ois mun mielestä kaunis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta seinät millä värillä?

JOku nätti vihertävä tapettikin ois mun mielestä kaunis :)

Vihertävää kukkakuviolla löytyy Estan lasten mallistosta :D http://www.rumbo.fi/pics/tuotekuvat/113725_iso.jpg Tuolla oli joku toinenkin

Yhteistyössä