P
pyykkäri
Vieras
Meillä ei taida juurikaan keltaisia vaatteita olla, paitsi yksi kylpypyyhe ja sen olen aina pessyt valkopyykin seassa. Nyt kuitenkin ostin kirpparilta "intian basaari"-tyyppisen keltaisen paidan ja tietty pesin sen valkopyykin kanssa, josta seurauksena erittäin läikikäs "valko"pyykki.
Mites tästä eteenpäin? Lähteekö keltainen väri millään? Pesenkö uusiksi? Ehkä jopa 90asteessa? Miten tuohon lämpötilaan reagoivat perus puuvillabodyt, T-paidat jne?
Vinkkejä kaivataan, kiitos!
Mites tästä eteenpäin? Lähteekö keltainen väri millään? Pesenkö uusiksi? Ehkä jopa 90asteessa? Miten tuohon lämpötilaan reagoivat perus puuvillabodyt, T-paidat jne?
Vinkkejä kaivataan, kiitos!