Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kouluja käymätön;26391599:Tässä on vain peruskoulun käynyt 44 vuotias mies. Työskentelen yrittäjänä rakennusalalla ja yritykseni työllistää kausivaihteluista riippuen 30-50 henkilöä.
Menin aikoinaan suoraan töihin ja opin rakennusalan vaativia erikoistöitä tekemöllä niitä ammattimiesten kanssa. Yrittäjäksi aloin 1990 luvun alkupuoliskolla ja yritystoiminta on ollut erittäin
menestyksekästä ja kannattavaa.
Minulla on omakotitalo, kesämökki, vene, ym. ym. ja kaikki on velatonta.
Jos olisin aikoinaan jäänyt kouluja käymään, niin todennäköisesti olisin joku duunari joka painaa hommia klo. 7-16 ja tienaa n. 3000 e bruttona kuukaudessa, kun nyt tuloni ovat vuositasolla noin 150000 euroa ja vapaa-aikaa voin pitää enemmän kun työntekijäni.
Halutessani voisin muuttaa yritykseni rahaksi ja minun ei tarvitsisi koskaan enää tehdä mitään.
Näin minulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26391612:Hyvä sinulle.![]()
Itselleni miehen tulotasolla ei ole mitään merkitystä.
Niin, ni milläs sulle sitten oli merkitystä?
Mielestäni tämän herran tausta oli parempi kuin monen muun kouluja käyneen... Eli mikä vikana? Vai pitääkö vain kulissit olla kunnossa ja paperilla näyttää hyvältä, todellisuudella ei niin väliä?